ساکنان منطقه کفرشوبا در مرزهای جنوب لبنان، با حضور در منطقه، مانع از حفر کانال توسط صهیونیست‌ها در نزدیکی مرداب النقار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود، کاهش پیدا کرد.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
در سایه متشنج شدن روابط کشورهای آفریقایی با فرانسه معاون رئیس پارلمان الجزایر اعلام کرد که این تنش ها در مرحله کنونی بسیار گسترده تر شده است.
روابط میان فرانسه و الجزایر از سال ۲۰۱۹ تاکنون به حالت عادی بازنگشته و مقامات الجزایری به دنبال کاهش بی سابقه این روابط یا قطع نهایی آن در سایه نگاه استعماری پاریس به این کشور هستند.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات و همچنین توهمات مقامات کاخ سفید در خصوص منطقه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
فرماندهی مرکزی آمریکا ویدئویی از رهگیری پهپادهای آمریکایی توسط جنگنده‌های روسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هواپیماهای روسی پهپادهای آمریکایی‌ها را در آسمان سوریه رهگیری می‌کنند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از قصد و نیت این وزارتخانه برای احضار سفیر اوکراین در اراضی اشغالی و توبیخ وی خبر داد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی، به شدت از اتفاقات رخ داده و اقدامات دومینیکو تدسکو عصبانی است.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که تصمیمی برای جدایی ندارد.
پیامدهای جنگ اوکراین دامن آسیای مرکزی و قفقاز را می‌گیرد؛ نشانه‌اش هم تشدید تنش بازیگران منطقه‌ای و فضای مانور بیشتر برای حضور بازیگران فرامنطقه‌ای است. اسرائیل با افتتاح سفارت در ترکمنستان به ۲۰کیلومتری ایران رسیده و پیوندهای نظامی و امنیتی خود را نیز با باکو گسترش داده است. پیامدهای ژئوپلیتیک جنگ ایجاب می‌کند ایران مرزهای شمالی خود را در کانون توجه قرار دهد.
سفارت انگلیس در بیروت از اتباع کشورش در لبنان خواست به دنبال تنش های مرزی و تبادل آتش در مرزها با اسرائیل، هوشیاری خود را حفظ کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و هم پیمانانش در تلاش هستند تا در نقاط مرزهای جدید روسیه ایجاد ناامنی کنند.
میانجی آمریکایی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی گفت که توافق در این خصوص به تنش میان حزب الله و صهیونیست ها خاتمه نمی دهد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در خصوص تبعات تحرکات نظامی نروژ در نزدیکی مرزهای این کشور هشدار داد.
در ادامه تنش بین باکو و ایروان، طرفین همدیگر را به تیراندازی به مواضع مرزهای همدیگر متهم کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داد تا با توجه به تغییر در مذاکرات تعیین مرزهای دریایی، برای تشدید تنش احتمالی در مرز با لبنان آماده باشند.
یک مقام اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو در راستای دور ماندن از تنش در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی به لبنان امتیاز می دهد.
همانند بسیار از بحران‌های سیاسی و نظامی در نقاط مختلف جهان، درگیری‌های میان قرقیزستان و تاجیکستان نیز تا حد زیادی در اعمال مرزهای تحمیلی پس از یک رخداد بزرگ در سطح نظام بین‌الملل ریشه دارد. تنش میان این دو کشور محصور در خشکی نیز می‌بایست در تنش‌های برجای مانده از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ریشه‌یابی شود.
همانند بسیار از بحران‌های سیاسی و نظامی در نقاط مختلف جهان، درگیری‌های میان قرقیزستان و تاجیکستان نیز تا حد زیادی در اعمال مرزهای تحمیلی پس از یک رخداد بزرگ در سطح نظام بین‌الملل ریشه دارد. تنش میان این دو کشور محصور در خشکی نیز می‌بایست در تنش‌های برجای مانده از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ریشه‌یابی شود.
یک روزنامه صهیونیستی درباره تشدید تنش ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان در دریای مدیترانه هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ