پاس گل محمدی نادری مقابل سپاهان، یک پیام آشکار برای دیدار با پرسپولیس داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که با توجه به تصمیم نهایی شده از سوی دولت عراق، تا اطلاع ثانوی صادرات ۹ کالا به این کشور ممنوع است.
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که با توجه به تصمیم نهایی شده از سوی دولت عراق، تا اطلاع ثانوی صادرات ۹ کالا به این کشور ممنوع است.
بر اساس فرمان دولت لهستان ورود کامیون‌های با پلاک روسیه و بلاروس به این کشور از فردا ممنوع خواهد شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ورود صهیونیستها به مسجدالاقصی را تا پایان ماه رمضان ممنوع کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه از ورود خودرو به سواحل مازندران جلوگیری شده است، گفت: تمام راه‌های ورودی به ساحل به روی خودورها بسته شد.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
دکتر کانودیا در این باره می‌گوید: «تا همین اواخر ما فکر نمی‌کردیم که چنین سیارات غول‌پیکری بتوانند دور این ستاره‌های کم‌جرم بچرخند و شکل بگیرند. به همین خاطر با پدیده‌ای بسیار نادر روبرو هستیم.»
معمولا بازیکنانی که در لیست مازاد یک سرمربی قرار می‌گیرند از آن تیم می‌روند چرا که خوب می‌دانند با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.
رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان چنانچه قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان البرز را دارند خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
آقای وزیر گفته اند تنها یک درصد از دانشجویان در اعتراضات شرکت داشته اند و بقیه خواهان تشکیل کلاس ها بوده اند. اگر واقعاً یک درصد هستند، که اساساً مانعی برای تشکیل کلاس ها وجود ندارد و در حالت عادی هم ممکن است در هر کلاسی بیش از یک درصد غایب باشند ( مثلا دو کلاس 50 نفری را در نظر بگیرید که اگر فقط یک نفر از مجموع دو کلاس غائب باشد می شود یک درصد؛ یعنی از هر کلاس به طور متوسط نیم نفر!). این گونه آمار دادن، دانشجویان را عصبانی تر می کند که "هنوز ما را نمی بینند" و این ادبیات مسوولان ارشد، حتماً کمکی به حل مسأله نمی کند.
ورود شبکه اینترنشنال به جام‌جهانی قطر ممنوع شد
حدود یک قرن و نیم پیش در دولت ناصری، برای نخستین بار ریختن زباله در تهران ممنوع اعلام و طبق اعلاناتی که از سوی حکومت داده شد، دولت کسانی را برای خارج کردن خاکروبه از شهر تهران منصوب کرد که در واقع مقدمه‌ای برای به وجود آمدن رفتگران در دارالخلافه بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود برخی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی‌شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.
معاون آموزش و پرورش متوسطه گفت: ورود برخی اقلام توسط دانش آموزان به داخل مدارس ممنوع است.
وزیر دادگستری نروژ اعلام کرد این کشور نیز ممکن است ورود اتباع روس را از مرزهای خود ممنوع کند.
وزیر کشور لیتوانی گفته است: روسیه یک کشور متجاوز و غیر قابل پیش‌بینی است. سه چهارم جمعیت این کشور از جنگ اوکراین حمایت می‌کنند. این غیر قابل قبول است که مردمی که از جنگ حمایت می‌کنند بتوانند آزادانه در جهان سیر کنند.
لیتوانی با صدور فرمانی سراسری ورود شهروندان روسیه حتی با ویزای فعال شینگن را هم ممنوع اعلام کرد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه امروز شاهد پیک خروج از کشور زائران اربعین حسینی بودیم، گفت: زائران با کمترین ایستایی در گیت‌ها از کشور خارج می‌شوند.
فرمانده قرارگاه اربعین گفت: از امروز ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع است؛ تمامی ماشین‌ها به پارکینگ اربعین هدایت می‌شوند و مسیر از پارکینگ اربعین به بعد مسدود است.
ورود به تنگه واشی ممنوع شد
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فیروزکوه همچنین گفت: در صورت پیش‌بینی ادامه بارش‌ها، تعطیلی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان ادامه خواهد داشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فروریختن ساختمان ۱۰ طبقه تجاری-اداری در آبادان/ سرقت ۱۳ نیسان آبی با آبمیوه مسموم/ خودسوزی در اداره دخانیات گلستان/ ۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش/ سارق: گوشی را ۲۰۰ هزار تومان فروختم/ سوگواری بر مزار درمان در اورژانس!/ متهم: اقدامم تروریستی و اشتباه بود/ مسمومیت ۵۵ دانشجوی دختر دانشگاه فرهنگیان در خوابگاه/ انفجار یک اتوشویی در میدان نوبنیاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ