اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گفت: با ورود شبکه تعاون روستایی برای خرید لیمو ترش در استانهای جنوبی، بهای این محصول به نفع باغداران متعادل شده است.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
مدیر کل ارتباطات استان خراسان رضوی از تقویت هر چه بیشتر پوشش شبکه ارتباطی بارگاه منور علی ابن موسی‌الرضا (ع)، همزمان با ورود عظیم مسافران به این استان خبر داد.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
پخش زنده تصویری از ورود سلطان عمان به فرودگاه مهرآباد مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفت و خبرساز شد.
شبکه المیادین از ورود رئیس جمهور سوریه به امارات در چارچوب یک سفر رسمی خبر داد.
یک شبکه اسرائیلی از مخالفت مقامات سعودی با اعطای روادید به یک هیأت صهیونیست خبر داد.
ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.
شبکه خبری المیادین از ورود چهارمین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه ایران به زلزله زدگان سوری به فرودگاه حلب خبر داد.
رئیس سازمان فضایی ایران در گفت‌وگو با شبکه المیادین با اشاره به ورود به مرحله‌ای جدید در حوزه فناوری فضایی، از آمادگی ایران برای کمک به کشورهای همسایه در این حوزه خبر داد.
رجبی مشهدی گفت:با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور خبر می‌دهد،از هموطنان درخواست می‌کنیم باصرفه‌جویی درمصرف گاز وبرق به پایداری شبکه برق کمک کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.
وزارت اطلاعات با نفوذ در این شبکه‌ی جاسوسی اقدام به دستگیری کرده است و در فرصت مناسب سایر افرادی را که قصد ورود به ایران داشتند را نیز دستگیر کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
شبکه ایران اینترنشنال اعلام کرده که اجازه ورود به قطر را برای جام جهانی فوتبال پیدا نکرده است.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: شبکه فاضلاب منطقه ۱۹ کمتر از ۵۰ درصد است و فاضلاب خانگی درحال ورود به انهار است و این از لحاظ بهداشتی بسیار نامناسب است.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از در حال انجام بودن انعقاد قراردادهایی تا سقف ۳۰۰ میلیارد تومان برای ورود تجهیزات جدید به شبکه آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد.
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در حالی که تلاش می‌کرد لحظه ورود رئیس جمهور به سازمان ملل را به حاشیه بکشاند؛ مهدی خانعلی زاده خبرنگار سوالاتی مطرح کرد که باعث دستپاچگی خبرنگار این شبکه معاند شد.
با ایجاد شبکه مویرگی تجارت و مبادلات فناوری، زمینه برای ورود توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار بین‌المللی فراهم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ