اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
حضور یا عدم حضور «جریان اصلاحات» در انتخابات در هفته‌های اخیر به سوژه‌های اصلی رسانه‌های اصولگرا تبدیل شده است. توجه داشته باشید که حضور قدرتمند این جریان باعث کنار رفتن بسیاری از جبهه‌ها و احزاب اصولگرا خواهد شد ولی به‌دلیل اینکه منتقدان اصلاحات اشرافی به وضعیت درون اردوگاهی ندارند معتقدند که اصلاح‌طلبان ناز می‌کنند و یا اینکه دلشان برای قدرت تنگ شده است و یا اینکه قرار است تحت هرشرایطی در این دوره وارد میدان شود. در این مورد با یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاحات گفت‌وگویی انجام داده‌ایم. عضو کابینه دولت اصلاحات معتقدند است که این جریان همواره در انتظار رقابت‌های انتخاباتی است و برای ورود برنامه‌هایی دارد ولی موانعی وجود دارد که باعث عدم حضور مردم و چهره‌های این طیف سیاسی خواهد شد.
زمانی می‌گوید: «ویژگی منحصربه‌فرد چنار این است که به دلایل مختلفی مثل قطع شدن تنه اصلی، شاخه‌هایی از آن جوانه می‌زند که در نهایت منجر به روییدن تنه‌های جدید می‌شود. در تهران علاوه بر ۱۳ چنار محله اوین، چنار‌های دیگری هم وجود دارد که تنه‌های فراوان دارند. به این چنار‌ها «چهل چنار» می‌گویند. اصطلاحی که به تنه‌های فراوان این درخت اشاره دارد. چنار هفت شاخه سوهانک نیز از این دست چنارهاست.»
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز، مجبور به استفاده از جنگنده شوند؛ اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده شوند اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
سال‌ های زیادی است که شلوار جینِ جذب جزء موارد ضروری در لباس‌ ها و تیپ افراد محسوب می‌ شود که در سال ۲۰۲۲ هم؛ چنین ترندی وجود دارد اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کل روز شلوار لی تنگ بپوشید چه اتفاقی می افتد؟
تنگی کانال می‌تواند تحت تاثیر روندی تدریجی در بدن به وجود بیاید. این روند که همان کهولت سن و پیری است، از یک سنی به بعد علائمش را در شخص نشان می‌دهد.
با توجه به‌عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی برخی گردشگران در تنگه کافرین بازدید و ورود به این منطقه گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
با وجود اینکه کراوات نمادی از هوشمندی و حرفه‌ای بودن است، ممکن است برای سلامتی شما چندان مفید نباشد. مطالعات انجام شده توسط محققان نشان می‌دهد: کروات بیشتر از آستین پیراهن می‌توانند باکتری‌ها را از پزشک به بیمار منتقل کنند و همچنین مشخص شده است که کراوات‌های خیلی تنگ فشار خون را در چشم افزایش داده و احتمالاً منجر به افزایش خطر ابتلا به گلوکوم یا آب سیاه می‌شود.
زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: مداخلات بی رویه دولت عرصه را برای بخش خصوصی تنگ می کند از این رو در محیطی که امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد بخش خصوصی عقب نشینی می کند.
ترشحاتی که روی پوست ماهی‌های قرمز وجود دارد امکان دارد وارد آب تنگ یا آکواریوم شود که باعث پیدایش حساسیت‌های جلدی، اگزما و خارش پوستی در کودکان می‌شود.
قاهان یکی ازبخش‌های فرمانداری جعفر آباد و در۸۱ کیلومتری شهرستان قم قرار گرفته است. رودخانه‌های فصلی و قنات‌هایی که در قاهان وجود دارد باعث شده دره‌ای سرسبز و پرمحصول شکل بگیرد. حدود ۲۰ قنات در قاهان و ۱۵ قنات در روستای انجلیه شناسایی شده‌اند که از مهم‌ترین منابع تامین آب محسوب می‌شوند.
واشقانی فراهانی گفت: متأسفانه مرگ ناگهانی در همه نقاط دنیا وجود دارد، ولی در ایران سنین پایین‌تر را دچار کرده است. از دست دادن هوشیاری متعاقب اختلال ریتم قلبی در زمینه تنگی عروق و سکته حاد است. این یعنی که فرد نمی‌داند و یا به علائم بیماری آشنا نبوده است. اینکه به درد قفسه سینه بی تفاوت بوده و یا به دلیل دیابت، درد خود را دقیق متوجه نشده است.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
حفره‌ای بر تنه این درخت وجود دارد که برخی بر این باورند در زمان‌های قدیم، مرد کفاشی حفره را ایجاد کرده تا در آن زندگی کند. او در آن حفره به شغل کفاشی می‌پرداخته و همان‌جا هم می‌خوابیده است. قدیمی‌های محل می‌گویند که سال‌ها پیش ناگهان مرد کفاش آنجا را ترک کرده و از آن روز دیگر دیده نشده است، اما برخی دیگر به این گفته اعتقادی ندارند و بر این باورند که این حفره بر اثر دود شمع‌هایی ایجاد شده که زائران آنجا روشن می‌کردند.
ورزشکار جوان آمریکایی با وجود معلولیت موفق شد نخستین پیروزی خود در ورزش رزمی MMA را کسب کند.
ترافیک نفتکش‌هایی که منتظر عبور از تنگه های بسفر و داردانل ترکیه هستند، با بی نتیجه ماندن مذاکرات برای یافتن راهکاری برای مشکل بیمه که با تحریم ها علیه روسیه، به وجود آمده است، سنگین‌تر شد.
اگر چه مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست با آگاهی مردم، کمتر با شکار تهدید می‌شود اما همچنان وجود خشکسالی، چرای بی‌رویه و تصرف اراضی همچنان این مناطق را تهدید می‌کند.
منابع آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، به رویترز گفتند که رزم‌ناو‌های چنسلورزویل و آنتی‌تام در حال عبور از تنگه تایوان هستند.
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فیروزکوه همچنین گفت: در صورت پیش‌بینی ادامه بارش‌ها، تعطیلی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان ادامه خواهد داشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فروریختن ساختمان ۱۰ طبقه تجاری-اداری در آبادان/ سرقت ۱۳ نیسان آبی با آبمیوه مسموم/ خودسوزی در اداره دخانیات گلستان/ ۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش/ سارق: گوشی را ۲۰۰ هزار تومان فروختم/ سوگواری بر مزار درمان در اورژانس!/ متهم: اقدامم تروریستی و اشتباه بود/ مسمومیت ۵۵ دانشجوی دختر دانشگاه فرهنگیان در خوابگاه/ انفجار یک اتوشویی در میدان نوبنیاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ