بر اساس فرمان دولت لهستان ورود کامیون‌های با پلاک روسیه و بلاروس به این کشور از فردا ممنوع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای زیر نظر گرفتن اتفاقات دیدار تیم تراکتور و نماینده امارات وارد تبریز شدند.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
خرید تابستانی استقلال برای گلزنی مقابل ملوان انزلی به زمین آمد.
«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.
منابع لبنانی به آخرین وضعیت کشتی حفاری نفت و گاز در این کشور اشاره کردند.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
تقریبا تمامی کشور‌های حاشیه خلیج فارس، سفارتخانه‌هایی فعال در عراق دارند و کمک‌های مالی زیادی نیز به عراق خواهند کرد. حتی عربستان و کویت پیشنهاد داده اند همین گاز و برق که ما به عراق میفرستیم را تامین کنند؛ بنابراین عراق قدم‌های بلندی را به سوی پیوستن به کشور‌های عرب و همبستگی با آنان برداشته است. این نکته مهم نیز وجود دارد که آمریکایی‌ها هر روز در حال تثبیت و تقویت نفوذ خود در عراق هستند. در نتیجه، سرمایه گذاری طولانی ما در عراق برای ایجاد کانون‌های امنیتی، به تدریج کاهش پیدا می‌کند
خشک شدن تالاب هورالعظیم بعید نیست؛ زمانی که آب به تالاب نرسد و تبخیر زیاد وجود داشته باشد، خطر خشک شدن تالاب وجود دارد، اما خطر‌های بالاتر از خشکی تالاب نیز داریم که شامل تبدیل زمین‌ها به کانون‌های ریزگرد، دخل و تصرف در بخش‌های خشک تالاب، آتش‌سوزی و آلودگی هوا و خطراتی است که برای زیست‌مندان ایجاد می‌شود و از این بابت نگران هستیم.
لهستان قصد دارد ورود کامیون‌های روسی و بلاروسی را به خاک خود ممنوع اعلام کند.
قپان وسیله‌ای برای اندازه‌گیری وزن کالا‌هایی است که حمل‌ونقل سختی دارد و در گذشته بسیار مورد استفاده بود. اکنون نمونه‌ای دیگری از این وسیله در سیلوی گندم تهران با عنوان باسکول وجود دارد که کامیون‌های حمل گندم و جو از نقاط مختلف کشور روی آن قرار می‌گیرند و با تفاضل وزن ماشین در نهایت وزن محصول به‌دست می‌آید.
چهل و هشتمین جلسه هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با وجود قطع صدای سالن همایش و بروز برخی ممانعت‌ها برگزار شد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال جاری نیز در عراق و سوریه بارش‌ها مناسب نبوده است، گفت: به دلیل کاهش بارندگی در این مناطق، عمده گرد و خاک‌های ایران نیز از مناطق عراق، سوریه و اردن نشات می‌گیرد بنابراین با وجود این کم‌بارشی‌ها می‌توانیم انتظار گرد و خاک‌هایی به شکل فراوان‌تر در کوتاه‌مدت داشته باشیم.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
سفیر سوریه در عراق اعلام کرد که بغداد پس از حدود سه سال اجازه ورود کامیون های حامل کالاهای تجاری و کشاورزی را به سوریه داده است.
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
وزیر امور خارجه با ناپایدار خواندن شرایط کنونی محیط بین المللی و ماهیت بی ثبات و متغیر نظام بین المللی و وجود کانون‌های متعدد بحران در مناطق مختلف جغرافیایی جهان تاکید کرد: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران یک کشتی آرام در اقیانوس متلاطم جهانی است.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از مشکلات موجود صف‌های طولانی کامیون‌های موکب‌داران برای تردد از مرز بوده که از دیشب ورود کامیون و تریلر به پایانه مرزی مهران ممنوع شد و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این عزیزان از مرز سومار عبور کنند.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
نماینده تبریز در مجلس گفت : اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
مدیرکل واردات گمرک گفت: ثبت سفارش واردات کامیون‌های زیر ۳ سال کارکرد اروپایی و ورود آنها به گمرکات اجرایی کشور ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ