وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود برخی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی‌شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
«کمیکال» که کانابینوئید سنتزی، ماده‌ای شیمیایی، روانگردان و مصنوعی است یا روی گیاهان خشک و خرد شده اسپری می‌شود تا بتوان این گیاهان را کشید و یا اینکه مایع آن فروخته می‌شود تا به صورت بخوری یا با استفاده از سیگار الکترونیکی و وسایل دیگر استنشاق شود حال آنکه در بازار، این فرآورده‌ها بخور مایع یا گیاهی هم نامیده می‌شوند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
فراموش نکنید که مصرف بالای انرژی لوازم خنک کننده در تابستان منجر به انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و در نتیجه گرم شدن زمین خواهد شد. چند ترفند ساده وجود دارد که می‌توانید با رعایت آن‌ها علاوه بر کاهش هزینه گاز و برق، از گرم شدن هوای کره زمین توسط وسایل سرمایشی جلوگیری کنید.
احمد محیط طباطبایی ـ پژوهشگر تاریخ تهران و ری ـ درباره خشک شدن دوباره چشمه علی و ادعای مترو در این زمینه گفت: مهمترین موضوع در ابتدا این بود که اصلا لزومی برای کشیدن خط مترو در شهر ری نبود و شهر ری این امکان را داشت که قطار مترو روی زمین داشته باشد. من سال‌هاست که هر هفته با وسایل نقلیه عمومی به شهر ری می‌روم و هیچ‌وقت از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته‌ام. ابتدا باید لزومی برای وجود مترو ایجاد شود و بعد خط آن کشیده شود.
هیچ چیز بدتر از این نیست که گرسنه باشید، اما نتوانید در ظرف غذای خود را باز کنید. مثلا اگر دلتان بخواهد از خیارشور یا کره بادام زمینی استفاده کنید ممکن است در شیشه آن‌ها را نتوانید به راحتی باز کنید. راه‌های زیادی برای باز کردن در یک شیشه با وسایل معمولی خانگی وجود دارد که ما در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، نیروهای پلیس در ورودی قرارگاه اشرف ۳ مستقر شده‌اند و خروج تمامی وسایل نقلیه از این قرارگاه را کنترل می‌کنند.
با ورود به عصر جدیدی از تکنولوژی، تولید خودرو سازگار با محیط زیست (Sustainability)، یکی از بزرگترین تحولات صنعت خودرو است. موتور‌های احتراق داخلی (ICE) برای دهه‌های متمادی برای خودرو‌ها به کار گرفته شده اند، اما در دنیای امروز وسایل نقلیه الکتریکی (EV) به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال راه حل‌های انرژی پاک‌تر هستند.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
مسجد مشیرالسلطنه هنوز پابرجاست و اهالی محل برای نماز و انجام مراسم مذهبی به آنجا مراجعه می‌کنند، اما دیگر خبری از مدرسه نیست و حجره‌های این مسجد قدیمی تبدیل به انباری‌هایی پر از وسایل بدون کاربرد و مستعمل شده‌اند. لازم به ذکر است، واقف این مسجد و مدرسهٔ علمیه آن را مسجدالاقصی نامیده است. البته در زبان عموم مردم و همچنین رسانه‌ها اغلب آن را با نام واقفش، مسجد مشیرالسلطنه، می‌شناسند. همچنین به دلیل وجود ساعت قدیمی مسجد بالای ستون کنار خیابان، مردم ساکن محله‌های اطراف، آن را مسجد ساعت نیز می‌خوانند.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
قطعاً برای آماده‌سازی این بنر‌ها در سطح وسایل نقلیه‌ی عمومی، هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. اما کاش برای پاسداری از زبان فارسی و ویراسته‌تر شدن این نوشته‌ها کاری کرد. درست است که پویابودن زبان مزایای زیادی دارد؛ اما به‌دور از معایب هم نیست. هر لحظه امکان متزلزل‌شدن زبان وجود دارد؛ پس چه بهتر از همین قدم‌های کوچک شروع کنیم و مراقب باشیم زبانمان به‌سادگی در آستانه‌ی سقوط قرار نگیرد.
موضوع بهره‌گیری از سوخت‌های بی‌کیفیت و به‌کارگیری وسایل نقلیه فرسوده منجر به تولید مقادیر زیادی دود و ذرات آلاینده در هوا می‌شود. از طرفی، تعداد زیادی کارخانه صنعتی در مجاورت محدوده شهر تهران وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از سوخت‌های سنگین فسیلی برای ماشین‌آلات خود استفاده می‌کنند. هرکدام از این عوامل به نوع خود در افزایش سطح آلودگی هوا در تمام طول سال نقش دارند.
لحظه هجوم مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی را ببینید./برترین‌ها
همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش برف در استان کرمانشاه از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شده و تردد وسایل نقلیه با کندی صورت می‌گیرد.
شارژ خودروهای برقی در حین حرکت، می‌تواند خیال رانندگان را از بابت تخلیه احتمالی باتری و ماندن در جاده، راحت کند؛ چیزی که بر محبوبیت این وسایل نقلیه می‌افزاید. اما آیا چنین امکانی وجود دارد؟
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود برخی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی‌شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.
مدیر صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جزئیات تردد وسایل نقلیه موتوری بین ایران و عراق را شرح داد و گفت: طرف عراقی هنوز کارنه دوپاساژ را صادر نکرده است.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و کلوب اتومبیلرانی بین‏‏ المللی عراق در راستای تسهیل ورود موقت وسایل ‏نقلیه موتوری از طریق زمینی و آبی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
کمالوندی گفت: ایران ۲۷ دوربین و یکسری تجهیزات از جمله وسایل اندازه گیری آنلاین غنی سازی را جمع کرده است. اگر طرف‌های مقابل به تعهدات خود بازگردند، این امکان وجود دارد این وسایل و دوربین‌ها مجددا کار خود را آغاز کنند.
حادثه پالومارس تنها باری نبود که یک سلاح هسته‌ای در جریان آن به درستی جابجا نشده است. از سال ۱۹۵۰ میلادی دست کم ۳۲ حادثه به اصطلاح «پیکان شکسته» رخ داده است حوادثی که شامل وسایل فاجعه‌آمیز مخرب و مسطح کننده زمین بودند. با این وجود، سه بمب ایالات متحده به طور کلی ناپدید شده‌اند این بمب‌ها هنوز تا به امروز وجود دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران: این سیل پس از بارش سنگین باران در دقایق انتهایی پنجم مرداد ماه به راه افتاد و از سمت شمال امامزاده داوود (ع) و از طرف بازارچه قدیم با عبور از رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف به درب بسته امامزاده برخورد کرد که با شکستن درب آستان، سیل با هرچه بر سر راه خود داشت اعم از اجناس رستوران‌ها و مغازه‌ها و وسایل سنگین و سبک وارد صحن امام حسین (ع) آستان مقدس شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: این وسایل و تجهیزات که در انبار‌های بوشهر مانده باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند؛ استان‌های دیگر نیز چنانچه، وسایل و تجهیزاتی در این ابعاد در انبار‌های گمرکات و سازمان اموال تملیکی خود دارند که امکان استهلاک و از بین رفتن آن‌ها وجود دارد، سریعاً اعلام کنند.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ