معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و با خالی‌کردن انبارهای تسلیحات اروپایی‌ها، قراردادهای نظامی جدیدی بر آنها تحمیل خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ما به هرگونه توافقی در زمینه هسته ای با ایران نزدیک نیستیم و موضوع تبادل زندانیان از سایر مسائل کاملا جدا است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
مایا یوشیدا با امضای قراردادی به لس آنجلس گلکسی پیوست.
لوکاس زلاریان، هافبک آرژانتینی با امضای قراردادی رسمی به باشگاه الفتح عربستان پیوست. تیم قبلی او کلمبوس کرو در لیگ MLS آمریکا بود.
کریستین پولیشیچ، مهاجم آمریکایی چلسی، با امضای قراردادی رسمی و چهارساله به میلان پیوست.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
با انعقاد قراردادی میان دو شرکت توسعه‌دهنده باتری نانویی و تولیدکننده خودروهای سنگین الکتریکی، قرار است از باتری‌های حاوی گرافن در ناوگان جمع‌آوری زباله در اروپا و آمریکای شمالی استفاده شود.
ند پرایس گفت: «در عرض چند هفته، بوئینگ دو مورد از بزرگترین معاملات خود را در تاریخ این شرکت تکمیل کرده است. این قرارداد‌ها با هم، بیش از ۱ میلیون شغل آمریکایی را در زنجیره تامین هوانوردی در ۴۴ ایالت پشتیبانی می‌کند. آخرین معاملات با عربستان سعودی به تنهایی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در آمریکا پشتیبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها به مدرک دانشگاهی چهار ساله نیاز ندارند».
منابع خبری از امضای قراردادی میان مصر و آمریکا در راستای تقویت نیروی هوایی مصر خبر دادند.
کنعانی تاکید کرد: همکاری‌های دوجانبه ایران و دولت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متعارف دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی بوده و علیه هیچ کشور ثالثی نیست و آمریکا خود بیش از هر کشور دیگری دارای قرارداد‌های فروش و همکاری‌های نظامی و دفاعی در منطقه است و با استقرار پایگاه‌های متعدد و پرشمار نظامی در منطقه، ریسک صلح و ثبات منطقه‌ای را افزایش داده است.
چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است
آمریکا قراردادی ۱.۲ میلیارد دلاری را برای تحویل سیستم های موشکی ناسامس به اوکراین منعقد کرده است.
موسسه ترامپ (شرکت خانوادگی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا) قراردادی ۱.۶ میلیارد دلاری با یک شرکت عربستانی به امضا رساند.
رئیس جمهور سابق آمریکا، به منظور دریافت جزئیات و پیگیری برنامه‌ جمهوری‌خواهان جهت استیضاح رئیس جمهور کنونی این کشور، متحدان عالیرتبه خود در کنگره را تحت فشار قرارداده است.
اسناد منتشرشده در گزارش صداوسیما نشان می‌دهند «مسیح علی‌نژاد» از فعالان رسانه‌ای ضد انقلاب قراردادهایی به ارزش صدها هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است. این گزارش صداوسیما را ببینید.
دادستان کل کشور گفت: ما با کشور‌های اسلامی و کشور‌های همسایه و به ویژه کشور‌هایی که با آن‌ها در این رابطه قرارداد داریم در رابطه با رفع مشکلات ایرانیانی که در این کشور‌ها هستند و مبادله زندانیان خیلی راحت‌تر می‌توانیم کار انجام دهیم. این روابط و قرارداد‌ها با کشوری مثل آمریکا وجود ندارد و ناچار باید از طریق دیپلماتیک کار‌ها پیش برود.
بسیاری از اروپایی‌ها مدت‌هاست که افول آمریکا را امری اجتناب ناپذیر قلمداد می‌کنند و به دنبال آماده‌سازی خود برای بروز چنین احتمالی بوده‎اند. اتحادیه اروپا با فشار آلمان و فرانسه به دنبال قراردادهای تجاری و انرژی با قدرت‌های جهانی رقیب از جمله روسیه و چین بوده است.
اینکه هر روز یک تصمیم جدید برای بازار خودرو از سوی مسئولان دولتی گرفته می‌شود، نشان‌دهنده آن است که یک بی‌نظمی گسترده در سیستم وجود دارد، بر این اساس، درحالیکه طی چند روزه گذشته اعلام شد سیستم یکپارچه فروش جایگزین قرعه کشی خواهد شد، حال اعلام عرضه گسترده خودرو در بورس کالا نشان می‌دهد که به هیچ عنوان ثبات تصمیم گیری وجود ندارد و این موضوعات بیشتر به آشفتگی بیشتر بازار دامن میزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ