وزارت خارجه روسیه به آمریکا توصیه کرد در مسیر تحقیقات و افشای ابعاد مختلف انفجارهای مربوط به خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه مانع تراشی نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
علی سلاجقه درباره کاهش آب در دریای خزر، اظهار کرد: ورودی‌های دریای خرز از سوی کشور‌های همسایه بسته شده است مخصوصا ورودی رود ولگا بسته شده است. از طرفی میزان بارش در کل حوزه آبخیز دریای خزر کاهش یافته است.
بانک روسیه اعلام کرد که میزان ذخایر بین‌المللی این کشور در ماه ژوئن نزول کرده است.
دیپلمات نفتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که روسیه صادرات نفت خود را در ماه اوت، به میزان ۵۰۰ هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.
تورم روسیه در ماه مه به ۲.۵ درصد رسید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: میزان مشارکت ناتو در درگیری اوکراین درحال افزایش است.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
وزیر دفاع روسیه به یک کارخانه در مسکو دستور داد تا میزان تولید تسلیحات با دقت بالا را دو برابر کند.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری نوشت که میزان پایبندی ایالات متحده آمریکا و تروئیکای اروپا به احیای برجام یک علامت سوال بزرگ است.
دو سناتور آمریکایی در نامه ای به مالک فیس بوک از دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار در چین و روسیه به داده های کاربران آمریکایی سوالاتی پرسیده اند.
نیویورک میزان زیاد غیرمعمولی بنزین و دیزل از هند خریداری کرده که به بزرگترین مشتری نفت تحت تحریم روسیه تبدیل شده است.
کاموف ۵۲ با پروانه‌های اصلی خاصش و بیشینه وزن برخاست ۱۲ تن می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۶۰ کیلومتر برد عملیاتی دارد. این پرنده تهاجمی یک توپ ۳۰ میلی‌متری مجهز است و میزان قابل توجهی سلاح در زیر چهار جایگاه نصب شده زیر بالچه‌هایش حمل می‌کند.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در سخنانی اعلام کرد که میزان گازی که روسیه از طریق خط لوله به اروپا ارسال می‌کرد، در ۸ ماه گذشته ۸۰ درصد کاهش یافته است.
برآورد تلفات گاز در صورت انتقال از خط لوله نزدیک به ۵ تا ۱۰ درصد است که در صورت تامین از طریق شمال کشور و با گاز روسیه، این میزان صرفه‌جویی خواهد شد و ایران می‌تواند علاو بر جبران ناترازی مصرف گاز کشور، آن صادر کند، بنابراین هر نوع همکاری ایران و روسیه در زمینه گاز به نفع ایران خواهد بود.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است، گفت: تمایل داریم میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌ بی‌ آی) امروز ادعا کرد که روسیه و چین در انتخابات میان دوره‌ای کنگره دخالت می کنند.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۴ روسیه در مناطق مسکونی شهر ییسم سقوط کرد. طبق اولین اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری اینترفکس این جنگنده از نوع سوخو۳۴ بوده است. جنگنده روسی روی مناطق مسکونی شهر سقوط کرده و گفته می‌شود خلبان روسی از این حادثه جان سالم به در برده است. هنوز اطلاعاتی از میزان تلفات جانی این حادثه منتشر نشده است.
مورخ برجسته آمریکایی درسخنانی گفت: آمریکا با حمایت از اوکراین و تشکیل یک ائتلاف غربی علیه مسکو، در تلاش برای طولانی تر کردن جنگ اوکراین در راستای تضعیف روسیه تا بیشترین میزان ممکن است.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.
وزیر خارجه فنلاند اعلام کرد که هلسینکی شمار روادید برای شهروندان روسیه را به میزان ۱۰ درصد از تعداد فعلی کاهش خواهد داد.
مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با ارائه آماری از میزان تلفات ارتش روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد روسیه به هیچ کدام از اهدافش در جنگ دست نیافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ