سازمان فضایی روسیه اعلام کرد ابزارهای علمی فضاپیمای خودکار لونا۲۵ برای نخستین بار فعال شده اند. این فضاپیما هم اکنون در مسیر خود به سمت ماه قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
رهبر انقلاب ایمان مردم را پایه قوام نظام اسلامی خواندند و گفتند: حفظ نظام و در واقع حفظ ایمان مردم اوجب واجبات است ضمن اینکه تبلیغ در دوره کنونی با انواع و اقسام شیوه‌های متکی بر علم و گسترش ابزار‌ها از جمله اینترنت و هوش مصنوعی (به‌عنوان نمادی از مرحله پسا اینترنت) توسعه فراوان یافته، بنابراین عقل هم حکم می‌کند در مقابل شمشیر‌های خون‌ریز تبلیغات دشمنان، تبلیغ را اولویت اول بدانیم.
اعتبار مالیاتی براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان به ابزارهای سیاستی معاونت علمی، افزوده شده و شیوه نامه تخصیص اعتبار مالیاتی معاونت علمی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: همگی باید تلاش کنیم تا ورود محصولات دانش‌بنیان و خلاق با نام و نشان ایرانی به بازار سایر کشورها از معبر کریدورهای صادراتی، میسر شود.
«چت جی‌پی‌تی» تنها یکی از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند برای انجام تحقیقات آکادمیک یا تقلید مکالمات با دانشگاهیان مشهور مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی دیگر از نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مشتاق بلال انتخاب شده و به تقویت مطالعات شما کمک می‌کند، معرفی می‌شوند.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به توانمندی ۳۴۰ شرکت دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات پزشکی، گفت:این شرکتها برای حضور در بازارهای بین‌المللی از ظرفیت کافی برخوردارند.
طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی که به ارتقای سلامت جامعه کمک کند مورد حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.
روح‌الله اکبری گفت: مقرر شد تا شهرداری‌ها ابزارهای شناسایی خانه‌های خالی را فعال کنند و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای شناسایی واحدهای مسکونی خالی به دستگاه‌ها کمک لازم را برسانند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: ما باید نگران تامین ارز مصارف قانونی و واقعی کشور باشیم که با نرخ‌های روشن در بازارهای مبادله و نیما تامین می‌شود.
عضو هئیت علمی دانشکده اقتصاد گفت: هر اتفاق مهم و غیر مهمی که در دنیا رخ می دهد باعث می شود که بازارهای کشور دچار شوک شود و در نتیجه رشد نقدینگی و تورم را به همراه داشته باشد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: توسعه ابزارهای جذاب برای سرمایه گذاران در دستور کار دولت قرار دارد.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد در حاشیه نمایشگاهی در کیش، ابزارهای قانونی توسعه فناوری صنعت پتروشیمی بررسی شد.
علی فراقی گفت: عدم امنیت سرمایه گذاری خصوصاً از لحاظ روانی بسیاری از سرمایه های پارک شده مردم را از بورس به سمت بازارهای موازی مانند طلا و ارز فراری می دهد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد با نفوذ فناوری به حوزه امنیت غذایی و توسعه مرغ لاین می‌توانیم وابستگی کشور به بازارهای جهانی را در حوزه تامین امنیت غذایی کاهش دهیم.
معاون صنایع‌دستی کشور گفت: ابزارهای حکمرانی جدید در حوزه صنایع‌دستی تدوین می‌شود چرا که اعتقاد داریم دانش‌بنیان‌ترین حوزه در کشور همین حوزه صنایع‌دستی است.
مراد ثقفی گفت: پیشنهاد من این است که ما نظر خودمان را بگوییم. برای اینکه بدانیم مردم چه فکر می‌کنند، هم مطبوعات و رسانه‌ها هستند که باید فعال بمانند و پرسش‌ها را مطرح یا جمع‌آوری کنند و به بحث بگذارند و هم ابزار‌های سنجش دقیق و علمی وجود دارند. نظرسنجی کنیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، بر اهمیت و ضرورت توجه به اقتصاد مغزافزار برای حضور قدرتمند در بازار صادرات و عرصه بین‌المللی تاکید کرد.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بزرگترین اقدام حمایتی برای شرکت‌های دانش بنیان، بازار سازی است و ما می‌توانیم بازارهای داخلی و خارجی را برای آنها توسعه دهیم.
صالح آبادی گفت:در تلاشیم انتشار اوراق گام را از ۲۶ همت کنونی به عنوان یکی از ابزار تامین مالی در حمایت عملی و غیرتورمی از تولید به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برسانیم.
دولت هند به دلیل خطرات ایمنی احتمالی از شرکت آمازون خواسته فروش ابزارهای مخصوص غیرفعالسازی هشدار نبستن کمربند ایمنی خودرو را متوقف کند.
امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیگیر ابزارهای تشویقی برای حمایت از ناوگان حمل و نقل زائرین اربعین هستیم.
دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ