دلایل داخلی و بحران اقتصادی تنها بخشی از مشکلات لبنان است و برای درک ابعاد ناامنی در این کشور، باید عامل مهمی به نام نقش رژیم صهیونیستی نیز مور توجه قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنان پس از اینکه چند کشور، شهروندان خود در لبنان را به دوری از اماکن ناآرامی های امنیتی دعوت کردند، اوضاع را نگران کننده ندانست.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور تاکید کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی، اکنون ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
سردار رحیمی فرمانده سابق انتطامی تهران گفت: تلاش ما بود که با مدارا با مردم و مقابله با ناامنی ها و ناآرامی ها محافظت از آرامش و اموال مردم تمام موارد ناامنی را با کمترین خسارت مرتفع کنیم.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
منابع خبری از اغتشاش و نا آرامی در یک مرکز امنیتی در منطقه بانو واقع در شمال غربی پاکستان و گروگانگیری خبر دادند.
در پی برکناری رئیس جمهور پرو و بروز ناآرامی و اعتراضات در این کشور، شمار دیگری از معترضان پرویی جان خود را از دست دادند.
با تداوم اعتراضات در کشور پرو، چند تن کشته و دهها نفر نیز مجروح شدند.
مدیریت امنیت عمومی اردن از دستگیری ۴۴ نفر در جریان اعتراضات این کشور علاوه بر دستگیری ها طی روزهای گذشته خبر داد.
پس از باخت دور از انتظار تیم ملی فوتبال بلژیک برابر مراکش در جام جهانی قطر ؛ بسیاری از معترضان به خیابان آمدند.
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه اسرا پناهی امروز شنبه در آرامستان علی آباد اردبیل به تنش و نا ارامی منجر شد.
برخی آشوبگران به بهانه فوت مرحومه «نسرین قادری» بانوی ۳۵ ساله مریوانی که روز جمعه در خانه اش در تهران درگذشت، امروز یکشنبه با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر مریوان را ناآرام کردند.
فرناز رضایی، روان‌شناس کودک؛ با اشاره به شرایط جامعه که در اغلب موارد رسانه‌های داخلی و خارجی به اخبار مربوط به اعتراضات خیابانی می‌پردازند یا صحبت‌هایی از این اتفافات در میان بزرگ‌تر‌ها وجود دارد که هر‌کدام به شکلی بر روحیه کودکان اثر خواهد داشت، می‌گوید: این اتفاقاتی که به‌تازگی در جامعه پیش آمده، تنش بین افراد را بالا برده؛ بنابراین اینکه بچه‌ها در این فضا، اضطرابی را تجربه خواهند کرد، خیلی موضوع غیر‌طبیعی نخواهد بود؛ اما موضوع مهم این است که همین مسائل می‌تواند بیشترین آسیب را برای کودک داشته باشد و خود را به شکل‌های مختلف هم بروز بدهد.
منابع عراقی صبح امروز از آغاز مجدد ناآرامی ها در بغداد با حضور جمعی از هواداران جریان صدر در نزدیکی پل الجمهوریه خبر دادند.
خبرگزاری ایسنا از شهادت 3 بسیجی در ناآرامی های مشهد، قزوین و تبریز خبرداد.
شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از منابع پزشکی عراقی از افزایش شمار تلفات درگیری ها در بغداد به ۲۰ کشته خبر داد.
رسانه ها اعلام کردند، هشت تن در تظاهرات و تجمع اعتراضی روز دوشنبه در منطقه سبز بغداد کشته شدند.
رسانه ها اعلام کردند، هشت تن در تظاهرات و تجمع اعتراضی روز دوشنبه در منطقه سبز بغداد کشته شدند.
رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیر و رئیس شورای عالی قضایی عراق در نشست مشترک خود تاکید کردند که تداوم ناآرامی سیاسی بر تلاش ها برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور تاثیر منفی می گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ