لبنان پس از اینکه چند کشور، شهروندان خود در لبنان را به دوری از اماکن ناآرامی های امنیتی دعوت کردند، اوضاع را نگران کننده ندانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنان حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.
سفارت انگلیس در بیروت از اتباع کشورش در لبنان خواست به دنبال تنش های مرزی و تبادل آتش در مرزها با اسرائیل، هوشیاری خود را حفظ کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
نخست وزیر پیشین لبنان به اتهامات دو مهماندار هواپیما که وی را متهم به تجاوز جنسی کرده بودند، پاسخ داد.
دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفت: هر حمله به لبنان واکنش سریع و کوبنده را به همراه خواهد داشت.
رئیس پارلمان لبنان توافق میان ایران و عربستان را مورد تمجید قرار داد و گفت: این بارقه امیدی است که هرگز آن را از دست نداده ایم و نخواهیم داد.
جبهه عمل اسلامی لبنان به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزارت خارجه لبنان به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به دمشق واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت و جزئی تحریم ها علیه سوریه به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان در این کشور واکنش نشان داد.
یک رسانه لبنانی از کارشکنی ریاض در حل و فصل بحران مربوط به ریاست جمهوری لبنان و ناخرسندی سعودی از ورود قطر به پرونده لبنان پرده برداشت.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی حتی با پیروز شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.
عشایر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.
عشائر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
حزب الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی در دره اردن را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.
فدراسیون جهانی بسکتبال نسبت، نسبت به باخت تیم ملی جوانان ایران مقابل لبنان واکنش نشان داد.
در پی حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی قنیطره، منابع لبنانی از اقدامات امنیتی صهیونیست‌ها به دلیل نگرانی از واکنش حزب الله خبر می دهند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ