به نظر من برجام پرونده‌اش خیلی وقت است که بسته شده است آن هم هنگامی که ترامپ از آن خارج شد و جمهوری اسلامی ایران در دولت آقای روحانی یکطرفه شروع به اجرای برجام و امتیاز دادن کرد و هیچ امتیازی نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: پس از انجام تحقیقات فنی و با پیگیری‌های پلیس این شهرستان، متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شده است.
محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پرونده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: ما پیش از منتشر شدن این فیلم، از روابط مدیر کل ارشاد استان گیلان اطلاع داشتیم و به وزیر تذکر داده بودیم. این موضوع ریشه‌ها و ابعاد پنهانی دارد که با صراحت نمی‌توان بیان کرد. هر کسی که این قضیه را بداند و لاپوشانی کند، از دید من خائن به این آب و خاک است
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاون وزیر بهداشت گفته مسمومیت دختران دانش‌آموز قم عمدی بوده است که باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
نماینده مردم قم در مجلس از مسئولان امنیتی و انتظامی خواست تا به پرونده مسمومیت دختران دانش‌آموز قم ورود کنند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۰ پرونده از تخلفات دولت سابق به قوه قضائیه ارسال شده است که لازم است دستگاه قضا هرچه زودتر این پرونده ها را مورد رسیدگی قرار دهد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: در کل در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود؛ در مورد مابقی با اروپایی ها و آمریکایی توافق شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بارها از جانب افراد دلسوز کشور نسبت به خطر بولتن‌نویسان و اصحاب سررسید هشدار داده شده بود، اما با آنان فقط برخورد مقطعی شد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها پرونده سیاهی در حوزه حقوق زنان از خود به جا گذاشتند و حق ندارند امروز داعیه دار دفاع از حقوق زنان باشند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها پرونده سیاسی در حوزه حقوق زنان از خود به جای گذاشتند و حق ندارند امروز داعیه دار دفاع از حقوق زنان باشند.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
رفیعی، نماینده مجلس گفت: مجلس همچنان پیگیر عملکرد دستگاه های فرهنگی و دیگر مجموعه ها در ماجرای فوت خانم مهسا امینی است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هفته گذشته در جلسه کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس، پرونده مرحومه مهسا امینی بررسی و طی آن سابقه ۱۷ بار مراجعه ایشان به متخصص مغز و اعصاب مشاهده و تایید شد.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
نماینده فارس: حتماً من این موضوع را از مجموعه وزارت بهداشت، مجموعه نیروی انتظامی و از ظرفیت مجلس پیگیری خواهم کرد و نتیجه را به صورت شفاف به مردم خواهم گفت.
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده زیتون گفت که در اسناد این پرونده چیزی به نام آقای لاریجانی ندیدم.
جلال رشیدی کوچی: از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم،
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس به اتهام مشارکت در نشر اکاذیب به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت توهین به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ