عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دولت قبل در وضعیت عفاف و حجاب، سینما، تئاتر، فیلم و نمایش خانگی تقریبا رویکرد غربی بر کشور حاکم شده بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند ما نتوانیم به فرهنگ دینی و اسلامی برگردیم، اما با روی کار آمدن دولت رییسی رویکرد و نگاه تغییر پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
کوچکی نژاد بیان کرد: همه دولت‌ها از نمایندگان می‌خواستند موازین انتخابات را رعایت کنند که نمایندگان همکاری لازم را داشتند، اما این بار بخشنامه تند معاون سیاسی وزارت کشور شرایط را بهم ریخت.
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی درگذشت.
شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی به رحمت ایزدی پیوست.
شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی به رحمت ایزدی پیوست.
رحیمی جهان‌آبادی گفت: کسی که پزشک اطفال است وزیر خارجه می‌شود، کسی که علوم سیاسی خوانده، وزیر کار می‌شود و این مشکل کل دولت‌ها و جناح‌های ما است و همین باعث شده که کشور به روز سیاه بشیند. باید به جوابی که به خدا، ملت و تاریخ می‌دهید فکر کنید و بعد به کسانی رای دهید که برنامه‌های شعاری و انشایی ندارد.
نماینده مجلس با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است، گفت: حضور زنان در دوره‌های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی برای نخستین بار محقق شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه ما نباید برنامه‌های قبلی توسعه کشور را نیمه تمام رها کنیم، گفت: برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور در دولت‌های مختلف به خوبی اجرایی نشده است.
به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی مجلس یازدهم و آغاز کورس انتخابات مجلس، دخالت‌های نمایندگان علیرغم نص صریح قانونی و فرمایش مقام معظم رهبری در عدم دخالت نمایندگان در امور عزل و نصب‌ها، شورای نگهبان به سه نماینده مجلس در مازندران تذکر و کارت زرد داده است.
شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید، اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند، اما همین مردم از دولت شما و همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنند، اما از مجلس و دولت‌های فعلی و گذشته گلایه دارند.
نماینده شهربابک در مجلس یازدهم می‌گوید: طبق گفته رهبری باید در جامعه، امید ایجاد کنیم، ولی دولتی‌ها ناامیدی ایجاد می‌کنند. دو ایراد اساسی می‌شود به دولت گرفت که هم حاضر نیستند اشتباهات‌شان را بپذیرند و هم اینکه بعضی مدیران ناکارآمد و ناتوان روی کار هستند که تجربه کافی برای کار‌های مدیریتی ندارند. متاسفانه دولتی‌ها حاضر نیستند هیچ‌کدام از این دو مورد را بپذیرند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های غربی که در اغتشاشات اخیر به طور علنی وارد شدند بدانند غرب گرایان دیگر در ایران روی کار نخواهند آمد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
میرزایی بیان کرد: دولتی‌ها هنوز در قسمت نظریه خودشان مانده‌اند و فکر می‌کنند به کارگیری نیرو‌های جوان، خودی و انقلابی مسائل را حل می‌کند و جالب است روز به روز این دایره خودی‌ها را تنگ‌تر می‌کنند و همه در این ظرف نمی‌گنجند.
نیک بین در تشریح پشت پرده بحران دارویی در کشور، گفت: این دست‌های پشت پرده درصدد هستند که عرضه دارو را در بازار کم کنند تا بتوانند به این وسیله باعث افزایش قیمت آن شوند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۱۳ آبان امسال نیز فرصت دیگری است تا استقلال خود را به جهانیان نشان دهیم و با همه مظاهر دخالت‌های آمریکا مبارزه کنیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت‌های آمریکا در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران نه تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.
یک نماینده مجلس گفت: من در کشور‌های اروپایی با چشم خودم دیدم، بعضی از تظاهرات را خود دولت‌ها راه می‌اندازند؛ چراکه می‌خواهند این پتانسیل‌ها و انرژی مردم تخلیه شود هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همه دولت‌ها می‌دانستند که در ارز ۴۲۰۰ تومانی، رانت و سوءاستفاده وجود دارد ولی هیچ کسی جرأت ورود به آن را نداشت، اما دولت سیزدهم به آن ورود کرد.
نماینده ادوار مجلس گفت: امروز تکیه‌گاه مردم قوانین است و قوانین نباید خیلی زود بشکند. توصیه من به مجلسی‌ها این است که روی قوانینی که خود تصویب کرده‌اند، ایستادگی کنند. اینکه دولت‌ها نتوانند قوانین را اجرا کنند و بعد بیایند قوانین را تغییر دهند، اتفاق خوبی برای نظام پارلمانی ایران نیست.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
بازسازی تصویر تخریب‌شده چین پس از قرنطینه
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ