سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته در ۴۲ ماموریت امدادی حضور داشته‌ایم، گفت: از بین امدادرسانی‌ها عملیات رهاسازی برای دو جان باخته سوانح رانندگی انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به انجام ۹۴۰ عملیات امدادی، از امدادرسانی به ۲۰۰۵ نفر، در هفته گذشته خبر داد.
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
تعداد متقاضیان انتخابات مجلس که پیش ثبت نام خود را در سامانه وزارت کشور انجام دادند تا ساعت ۱۴ امروز یکشنبه به ۴۲ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، قاچاقچی مواد مخدر و کشف محموله قاچاق از جمله آن ها است.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای انجام کشت قراردادی در سطح ۴۵۴ هزار و ۸۹۰ هکتار در سال زراعی آینده در آذربایجان شرقی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق رگولاتوری از انجام درایو تست نوار مرزی در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.
معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت: دختر اهل زاهدان که نیازمند پیوند کلیه از مادر خود بود، با کمک سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی، پیوند خود را به صورت موفقیت آمیز انجام داد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام حدود ۳۶ هزار عملیات بازرسی در استان خبر داد و گفت: با اخلالگران بازار مرغ در گیلان به شدت برخورد می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: بیش از ۴۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده که از این تعداد، ۵۵۲۰ مورد سرم تراپی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه ۵۱ هزار و ۹۱۷ مورد ویزیت عمومی و تخصصی حجاج ایرانی در عرفات و منا و در ایام تشریق خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت ویژه توسط پلیس به انجام رسیده است، گفت: در جریان این ماموریت‌ها هشت نفر دستگیر شدند.
هرج و مرج خیابانیِ گروهک تروریستی منافقین در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ که در اعتراض به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و در اعتراض و مخالفت با رای مجلس به عدم کفایت سیاسی او انجام شد، موجب دمیدن در آتش اختلافات سیاسی و دامن زدن به ناآرامی‌های ماه‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شدت گرفتن موجِ ترور مردم عامی و چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب شد.
لایه‌چینی جزو هنرهای در حال فراموشی است اما در چند سال گذشته پژوهش‌هایی در چند بنای دوره صفوی در خصوص مطالعات فن‌شناختی آرایه‌های لایه‌چینی انجام شده و نتیجه برخی از آن‌ها منتشر شده است.
سمنان_ فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه را در شاهرود، دامغان و سمنان به انجام رساند، گفت: در مهمترین خبر سارقان زغال به دام پلیس افتادند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: عملیات انتقال حجاج تا امروز ۱۷ خرداد از تهران، ساری، یزد، رشت، زنجان، شیراز، اصفهان، بیرجند، بوشهر و ارومیه صورت گرفته است.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌این فرد که ۴۲ سال سن داشت، در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل طلای قاچاق از جنوب کشور به قصد تحویل در تهران معترف شد.
پژوهش جدید "دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن"(WUSM)، جامع‌ترین تحقیقاتی را ارائه می‌دهد که تا به امروز در مورد مشکلات عصبی بلندمدت مرتبط با کووید-۱۹ انجام شده‌اند. این پژوهش با بررسی بیش از ۱۵۰ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ به مدت ۱۲ ماه، نشان داد که عفونت‌ها به افزایش ۴۲ درصدی خطر ابتلا به چندین اختلال مغزی منجر می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ