سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: عملیات انتقال حجاج تا امروز ۱۷ خرداد از تهران، ساری، یزد، رشت، زنجان، شیراز، اصفهان، بیرجند، بوشهر و ارومیه صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به انجام ۹۴۰ عملیات امدادی، از امدادرسانی به ۲۰۰۵ نفر، در هفته گذشته خبر داد.
عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ که از سوم خردادماه با انتقال زائران به عربستان آغاز شد با انجام آخرین پرواز در بامداد امروز (۳ مرداد) از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پایان یافت.
براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد.
گروه نخست از زائرانی ایرانی پس از انجام اعمال و مناسک حج خود در مکه برای زیارت حرم نبوی و جنت البقیع روز یکشنبه با قطارعازم مدینه منوره خواهند شد.
‌ رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.
مديرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: این حادثه ۴ فوتی و ۳۱ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال و جان‌باختگان به عوامل قضایی تحویل داده شدند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طول شبانه روز بالغ بر ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدارسانی به دو حادثه امداد گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه رویداد پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.
در پی گروگان گیری ۲ نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به خاش و دستور مرجع قضایی به ماموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس این شهرستان به منظور رهایی گروگان‌ها انجام می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات انتقال ۸۹ هزار زائر سرزمین وحی به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران واگذار شد که از مبدا ۲۱ استان انجام خواهد شد.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی، انجام کمک‌های اولیه و انتقال مصدومان از اتوبوس مسافربری به اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس کردند.
انتقال هوایی تجهیزات، آرگو و انجام عملیات راپل در تمرین مواجهه با زلزله در مانور فرضی مدیریت بحران زلزله در تهران را مشاهده می‌کنید.
تیم فولاد سیرجان ایرانیان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر موفق به شکست نیان الکترونیک خراسان شد و انتقام شکست دور رفت را گرفتند.
طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.
سرپرست پژوهشگاه فضایی ایران گفت: این موفقیت به مفهوم اطمینان از عملکرد بلوک انتقال مداری در انجام مأموریت خود است و امید است که در آینده نزدیک به مدار عملیاتی ارسال شود.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳۱ شهریور عملیات انتقال کتاب‌ها از منطقه به مدارس اجرایی می‌شود و با توجه به برنامه ریزی‌ها و زمانبندی که مدارس انجام می‌دهند، از ۱۵ شهریور تا اول مهر کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.
مسئول نظامی گردان های شهدای الاقصی اعلام کرد که در پی شهادت فرمانده این گردانها، یک عملیات انتقام جویانه انجام می دهد.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ