وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌این فرد که ۴۲ سال سن داشت، در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل طلای قاچاق از جنوب کشور به قصد تحویل در تهران معترف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار انواع لوازم تفریحی آبی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از یک انبار کالا در شورآباد خبر داد.
یکی از یافته‌های شایان‌توجه به گفته باستان‌شناسان، چندین لیوان شیشه‌ای رنگی و قطعاتی از سفال بود. این اشیاء از این لحاظ غیرمعمولی هستند که از آن دوره اشیاء کمی پیدا شده‌اند و رویهم رفته اطلاعات کمی درباره آن دوران روم در دسترس است. تا قبل از این فقط ۷ جام شیشه‌ای متعلق به آن دوران پیدا شده بود، اما ۷ مورد دیگر در حفاری‌های اخیر پیدا شدند.
امدادگران ۷ جسد را در زیرگذر اوسونگ پیدا کردند که در اثر سیل ناگهانی ناشی از باران های شدید چند روزه در تونل به دام افتاده بودند.
به گفته ناوا، که مسئول اکثر کشفیات در موزه دیرینه‌شناسی در ماریلیا است، تخم‌های دایناسورها حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی‌متر طول و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که تخم‌های تمساح‌های باستانی معمولا بیش از ۷ تا ۸ سانتی‌متر نیستند.
محل کشف این جسد، در دوران باستان یک روستای ماهیگیری به نام «Aspero» بوده که در ۲۲ کیلومتری شهر کارال قرار داشته است. تمدن ناشناخته کارال یکی از قدیمی ترنی تمدن‌ها در آمریکاست.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از یک تریلی که در محور سمنان- دامغان در حال تردد بود، هفت میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف هفت دستگاه خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی برخورد قاچاق خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق از یک کامیون در این استان خبر داد و گفت: یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و ۲۱۸ کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۷ سوداگر مرگ خبر داد.
بر اساس شکل و شمایل و شیوۀ ساخت قطعۀ سفالی، باستان‌شناسان قدمت این تدفین را حدود ۷ هزار سال تخمین زده‌اند. تدفین این فرد در خاکی نه چندان متراکم و با خاصیتی غیر اسیدی صورت گرفته که همین امر باعث حفظ طولانی مدت اسکلت شده است.
جاده ای 7 هزار ساله در کف دریای مدیترانه کشف شده است. این جاده اقامتگاه واقع در سایت باستانی "سولین" را به سواحل جزیره کورچولا وصل می‌کرده است.
مقامات ایالت اوکلاهما در حالی که روز دوشنبه در جستجوی دو نوجوان مفقود شده بودند، هفت جسد را در یک ملک روستایی کشف کردند.
دادستان سوادکوه از پلمب ۷ کافه و رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در شهرستان خبر داد.
افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند ۳ جدول مجازات می‌شوند. مطابق ماده ۴ نیز افرادی که در فضای مجازی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند (۴) جدول اعمال قانون می‌شوند.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در نیشابور کشف و ضبط شد.
ارومیه - فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در مرزهای شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام هفت ماموریت ویژه پلیسی در سطح استان خبر داد و گفت: دستگیری مزاحمان نوامیس مردم، کشف قاچاق سوخت و مواد مخدر از جمله مهمترین این موارد هستند.
گروهی از محققان شرایط نامساعد و آب و هوای سرد قطب جنوب را تحمل کردند تا ۵ تکه شهاب سنگ جدید از جمله یک تکه سنگ ۷.۶ کیلوگرمی را کشف کنند.
حوزه به سرعت در حال گسترش DNA باستانی که به طور رسمی به عنوان دیرینه شناسی شناخته می‌شود در سال ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار گرفت و جایزه نوبل پزشکی و فیزیولوژی را برای «سوانته پبو»دانشمند پیشگام به ارمغان آورد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در ۷ ماهه سال جاری تشریح کرد.
رئیس پلیس پایتخت ضمن تشریح اقدامات پلیس در بحث گشت امنیت اخلاقی، سگ گردانی و دیگر مسائل مربوط به این فرماندهی از افزایش ۷ درصدی سرقت ها از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف هفت قبضه سلاح گرم و ۶۳ تیغه سلاح سرد در شانزدهیمن مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در غرب این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ