ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی حمایت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.
در دومین جلسه هیئت عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی کلیات بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت صندوق نوآوری در تأسیس صندوق خصوصی زیست نوآور به تصویب رسید.
رشت - معاون وزیر صمت با اشاره به شعار راهبردی سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، گفت: رشد تولید در گرو حمایت و توجه به صنعت و تولید است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه رسید، اظهار داشت: در پاییز سال گذشته رشد ۱۱.۶ دهم درصدی را در تولید تجربه کردیم که به نوعی در تاریخ ایران بی‌نظیر بود.
منظور با بیان اینکه این سازمان جزو پیشگامان حمایت از تولید است، گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و تولید، کاهش نرخ ۷ درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال گنجانده شده است.
شرکت ملی گاز ایران و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، طرح‌های ساخت داخل و توسعه‌ای اشتغال‌آفرین تولید بار اول قرارداد امضا کردند.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را برای پرداخت تسهیلات به منظور حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین پیش‌بینی کردند.
طرح‌ تولید قراردادی گوشت قرمز و فروش مدت‌دار نهاده‌های دامی به منظور حمایت از حوزه دامپروری اجرایی می‌شود.
برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در راستای تحقق قانون جهش تولید دانش‌بنیان از طرح‌های ساخت بار اول در حوزه صنعت برق و اصلاح الگوی مصرف انرژی حمایت می‌کند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از حمایت از تولید تجهیزات توان‌بخشی با استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد.
حمایت بانک آینده از تولید داخلی با پرداخت بیش از 16هزار میلیارد ریال تسهیلات
نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همکاری برای تولید و تجاری سازی خودروهای برقی از سوی نهادهای حاکمیتی گفت: با توجه به این‌که شرایط برای تولید خودرو برقی از سوی خودروسازان فراهم است باید سفارش گذاری و درخواست خرید و تامین منابع مالی از سوی دولت انجام شود.
مدیر اداره تأمین مالی زنجیره‌ای تولید بانک مرکزی جزئیات حمایت غیر تورمی بانک مرکزی از بخش تولید با انتشار اوراق گام در بورس کالا را تشریح کرد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد طرح‌های تولید بار اول و نوآورانه زیستی برای درمان ناباروری حمایت می‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اگر تولید برای صنعت به صرفه نباشد و حمایت صورت نگیرد کمبودها در زمینه دارو افزایش می‌یابد و مجبور به استفاده از ارز گران قیمت می‌شویم.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد.
آیین نامه های حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های اقتصاد، علوم، تحقیقات و فناوری و صنعت، معدن و تجارت به تصویب هیئت دولت رسید.
موسوی با اشاره به ترفند اغلب کلاهبرداران، افزود: مجرمین سایبری با تحریک احساسات کاربران و انتشار تصاویر افراد بی‌بضاعت در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی دریافت نذورات اقدام به درج شماره کارت اشخاص و دریافت وجوهات از شهروندان می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ