تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تمام شایستگی‌  پایان تلخی را در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
تیم ملی والیبال ایران نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت‌ها نتیجه را به فرانسه واگذار کرد
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
ایران با شکست مقابل فرانسه در لیگ ملتها، دهمین باخت تاریخ خود به خروس‌ها را تجربه کرد.
تیم ملی والیبال ایران در ستهای اول و دوم بازی خود مقابل فرانسه در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست نخست بازی خود مقابل فرانسه در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که VAR در بازی امشب مقابل یونان به شدت کم کار بود.
رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی اروپا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن، مصدومیت های متعدد را یکی از عوامل مهم ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دانست.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از دیدار مقابل فرانسه که با شکست ملی پوشان همراه بود، گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
رییس‌جمهور کنیا پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که سروصدا به پا کرد.
پس از شکست فرانسه در فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، نوئل لو گرات علیرغم ناامیدی، ارزیابی مثبتی از این رقابت ها داشت.
بعد از آن برتری تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی 1986 برابر برزیل، ضربات پنالتی طعم خوشی برای فرانسه نداشته است.
پیشکسوت فوتبال مراکش معتقد است تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان شاخص و خستگی در بازی دشوار مقابل فرانسه در مرحله نیمه نهایی در بازی رده بندی مقابل کرواسی شکست خورد.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
شارلروا در حضور دو بازیکن ایرانی خود با سه گل مقابل رنس فرانسه شکست خورد.
تیم‌ملی هلند تنها تیم بدون شکست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است‌.
تیم ملی فرانسه توانست با برتری مقابل مراکش به جمع تیم‌هایی اضافه شد که توانستند برای دو بار متوالی به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.
هری کین شنبه شب توانست با گلزنی مقابل فرانسه به رکورد گلزنی وین رونی در انگلیس برسد، اما ضربه پنالتی دوم او برای سه شیرها گران تمام شد.
در چارچوب رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدرضا مختاری در یک‌هشتم وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل ابراهیم غانم از فرانسه با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۷ خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۵۵ به ۲۵۳ شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از ۱۹۳ به ۱۹۵ شهرستان افزایش یافته است. تغییراتی که سهم آبی را در نقشه بیش از پیش کرده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.
فرانسه در دو دیدار قبلی‌اش مقابل اتریش و کرواسی دو تساوی 1-1 بدست آورده بود و با شکست در این مسابقه دو امتیازی باقی ماند تا در پایان روز چهارم مسابقات مرحله گروهی، در قعر گروه اول بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ