تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از کسب مقام نایب قهرمانی جهان 2023 و سفری دو روزه، با استقبال رئیس فدراسیون والیبال وارد تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از ستاره‌های تیم ملی نوجوانان ایران در قهرمانی جهان هدیه جالبی از خانواده‌اش دریافت کرد.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان معتقد است والیبال در هر رده سنی نیاز به امکانات دارد و نباید با این شرایط توقع زیادی داشت.
نایب‌قهرمان سابق کشتی جهان تاکید کرد که هرچند حرص مدال را نمی‌خورد اما برای حضور در چرخه انتخابی المپیک تمریناتش را از سر خواهد گرفت.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
نایب‌قهرمان المپیک ریو که سال گذشته فینال مسابقات جهانی 2022 بلگراد را در وزن 61 کیلوگرم با رضا اطری گرفت، بار دیگر به عنوان ملی‌پوش وزن اول ژاپن انتخاب شد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
بازگشت فیورنتینا به روند موفقیت در لیگ با شکست سنگین سمپدوریا همراه شد.
نایب قهرمان دو دوره جام جهانی ژیمناستیک باکو و آلمان به دلیل اعزام به دوره آموزشی سربازی ممکن است مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را از دست بدهد.
مهدی الفتی در پرش خرک مسابقات جام جهانی ژیمناستیک نایب‌قهرمان شد.
فدراسیون فوتبال قطر در یک توییت به حضور الهلال در این کشور واکنش نشان داد.
نماینده فوتبال کشورمان در صورت برتری برابر الفیصلی به احتمال زیاد باید به مصاف نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های جهان برود.
نایب‌ قهرمان کشتی آزاد جهان گفت که به دنبال شکست همه مدعیان وزن اول در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی است.
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان خوزستانی قرار گرفت.
مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد؛ تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و این بار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
ابوالفضل عباسی و نرگس میرنوراللهی با شکست رقبای خود، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی تکواندوی قهرمانی جهان شدند اما زینب اسماعیلی با شکست مقابل نایب‌قهرمان المپیک از دور رقابت‌ها کنار رفت.
نایب‌قهرمان سال 2021 کشتی آزاد جهان با اشاره به مصدومیتش تاکید کرد که سلامتی او برای کادرفنی تیم هوتن در اولویت بوده است.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد.
نایب‌قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک می‌گوید پسرش یک روز پیش از مسابقات جهانی حس می‌کرده در سرش سوزن می‌زدند و کشتی به کشتی حالش بدتر می‌شده است.
نایب‌ قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می‌گوید تاکتیک مناسبی برای مبارزه با حریف سرشناس ترکش داشته اما در وقت دوم به دلیل اینکه بدن رضا کایالپ چرب بود، نتوانسته فن اجرا کند.
نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، اولین مصاحبه خود بعد از دیدار فینال قهرمانی جهان را با ورزش سه انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ