تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی رغم مستمری پایین بهزیستی، بخش زیادی از هزینه‌های یک معلول هزینه‌های سنگین درمان و خدمات توانبخشی است.
به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از ۲۵.۵ درصد به کمتر از ۵ درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.
آن‌ها دارویی با یک مولکول کوچک ساخته‌اند که از افزایش وزن جلوگیری می‌کند و از کبد موش‌هایی که در طول زندگی خود از رژیم غذایی با قند و چربی بالا استفاده می‌کنند، محافظت می‌کند. این تحقیق امیدبخش مبارزه با اثرات منفی تغذیه‌ی ناسالم است.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
روزگذشته رئیس دیوان عدالت اداری به رغم مخالفت‌های دولت بار دیگر تأکید کرد که «انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است» حال باید دید با اصرار دیوان عدالت اداری و انکار دولت، لطیفی همچنان سکان استخدام در کشور را در دست خواهد داشت یا خیر؟
به رغم صدور فرمان منع رفت و آمد از سوی جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه، خیابان های این کشور دیشب در چهارمین شب اعتراضات شاهد شعله های خشم و خشونت بود.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
هفته گذشته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین ها برای جمع آوری پروازهای چاتری هشدار داده بود اما از ظواهر امر پیدا است که همچنان پروازهای چارتری انجام می شود.
رئیس‌کل بانک مرکزی در دیدار با کریستالینا جورجیِوا رئیس صندوق بین‌المللی پول بر تداوم اجرای سیاست‌های تثبیت اقتصادی به رغم تحریم‌های آمریکا تاکید کرد.
فرزین با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته به رغم تشدید تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، خواستار حمایت این صندوق از برنامه‌های تقویت بانکداری بین‌الملل به منظور ارتقای و گسترش روابط اقتصادی و تبادلات تجاری با کشور‌های مختلف شد.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت علی رغم اینکه تا سال ‌۲۰۲۴ قرارداد دارد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
رئیس جمهور با بیان اینکه علی‌رغم همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها ذخایر ارزی کشور خوب و قابل اتکا است، تخصیص به موقع ارز و ثبات قیمت آن را از جمله مسائل مهمی دانست که دولت باید در این دو زمینه از تولید و تأمین‌کنندگان کالا‌های اساسی و مواد اولیه حمایت کند.
شیر قصد شکار پلنگ را دارد و به او حمله می کند. جدالی کوتاه میان آن دو رغم می خورد. پلنگ از دست سلطان جنگل می گریزد و به درخت پناه می برد اما شیر درست پایین تک درخت منتظر بازگشت او می ماند.
کالاهای اساسی بدون هیچ دغدغه‌ای برای کشور تامین بوده به طوریکه تا پایان اردیبهشت کالاهای اساسی دپو شده اند.
بر اساس گزارش بانک مرکزی کل مانده تسهیلات و سپرده‌های ریالی و ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تفکیک استان در پایان آبان ماه ۱۴۰۱ افزایش بیش از ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی، از افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات انار در سال جاری خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب‌های بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور به تعهدات خود در زمینه صادرات غلات به دیگر کشورهای جهان عمل می کند.
اصلاح‌طلبان و تدبیری‌ها علی رغم اینکه در صحنه سیاسی تلاش کرده‌اند که صفوف خود را از هم جدا کنند اما برای احیای حیثیت سیاسی خود بار دیگر حاضر شدند با هم در یک مسیر مشترک قرار بگیرند.
معاون وزیرجهاد کشاورزی گفت: ایران تولید ۹۵ درصد زعفران دنیا را در اختیار دارد اما سهم‌ کشور ما در بازار مالی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است.
فصیحی که مدتی است با عارضه تنفسی مواجه شده و به رغم این عارضه در مسابقات حضور یافته و حتی موفق به ثبت بهترین زمان در دور مقدماتی مسابقه شده، خواستار باقی ماندن در مسابقات و انجام رقابت نهایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ