تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون شکست فینالیست مسابقات قهرمانی جهان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر نماینده نیوزیلند از راه‌یابی به فینال تور جهانی چین بازماند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
صعود ایران به نیمه‌نهایی والیبال نوجوانان جهان
تیم والیبال دانشجویان ایران ناباورانه راهی یک‌چهارم نهایی شد
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال ایران دیروز موفق شد به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم آرژانتین به دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان صعود کرد تا برای بالا بردن جام قهرمانی به مصاف ایتالیا برود.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم آرژانتین به دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان صعود کرد تا برای بالا بردن جام قهرمانی به مصاف ایتالیا برود.
تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا با شکست بلغارستان به فینال رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان صعود کرد.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران با برد مقتدرانه برابر استرالیا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.
تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۶ سال ایران به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد.
فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی مردان روسیه را از رده‌بندی جهانی حذف کرد.
تیم ملی والیبال ایران برای صعود به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر تیم والیبال هلند که در جایگاه هشتم قرار دارد، محکوم به برد است.
تیم ملی والیبال زنان ایران مسابقات چلنجر کاپ آسیا را با پیروزی آغاز کرد و مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید تا صعودش به هشت تیم برتر قطعی شود.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.
تیم امپراطور که از ستارگان ایرانی و بین المللی برخوردار بود نتوانست به فینال جام رمضان دبی صعود کند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی امروز در مرحله حذفی برابر ژاپن رقابت خواهد کرد که در مرحله گروهی بدون هیچ باختی به عنوان تیم اول صعود کرد.
صعود والیبال ایران با عبور از اهرام سرسخت مصر
تیم ملی دختران والیبالیست ایران طلسم ۵۶ ساله را شکستند.
بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی برابر تیم جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای رقبا کری خواند.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و مهمترین این اطلاعیه‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی یک نماد بانکی است.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ