اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکهام بعد از سوپرگل لیونل مسی مقابل دالاس با پیراهن اینترمیامی از شادی سر از پا نشناخت. منبع: خبرفوری
خرموش‌ها موجوداتی فوق‌العاده بازیگوش هستند؛ آن‌ها به بازی و تعقیب‌وگریز علاقه‌ی فراوان دارند و وقتی غلغلک داده می‌شوند ازشدت خوشحالی به‌هوا می‌پرند. پژوهشی جدید، نشان می‌دهد که مرکز این بازیگوشی جایی در سلول‌های ناحیه‌ی خاصی از مغز خرموش‌ها نهفته است.
یک کانتینر با بار آیفون ۱۴، در دریا پیدا شده است که خوشحالی کاشفان آن را به همراه داشت.
خبرگزاری دولت سعودی (واس)‌ نوشت که نیکلاس مادورو نيز از این سفر و دیدار با ولیعهد ابراز خوشحالی کرد.
کریستیانو رونالدو پس از گلزنی به الشباب خوشحالی جالبی داشت.
چهارمین دیدار بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند امارات همراه بود.
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
النصر با درخشش ستاره پرتغالی خود التعاون را در لیگ عربستان شکست داد.
ویدئویی از یک زن خارجی که اقدام به تقلید از خوشحالی گل رونالدو می‌کند مورد استقبال هواداران النصر قرار گرفته است.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
چند دختر عربستانی پس از دیدن جورجینا پشت چراغ قرمز از خوشحالی ذوق‌مرگ شدند.
ماریو گوتسه هشت سال پس از اینکه قلب آرژانتینی‌ها را شکست، قهرمانی آنها را جشن گرفت.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
یکی از تماشاگران ایرانی پس از برد ایران در برابر ولز از خوشحالی در استادیوم از حال رفت.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
گل دوم غنا به پرتغال توسط بوکاری در دقیقه هشتاد و نه به ثمر رسید و این بازیکن به سبک رونالدو مقابل دیدگان خود رونالدو خوشحالی کرد.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
خوشحالی طعنه‌آمیز هوادار تیم ملی اکوادور پس از پیروزی این تیم مقابل قطر در بازی افتتاحیه جام جهانی، هواداران میزبان را عصبانی کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
توئیتر رسمی باشگاه پورتو با انتشار شادی گل مهدی طارمی ستاره ایرانی اش در بازی هفته اول مقابل ماریتیمو دوباره به تمجید از این بازیکن پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ