اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صعود دختر سنگ‌نورد ایران به نیمه‌نهایی جهان
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد تا گام بلندی برای صعود نیمه‌نهایی برداشته باشد.
سه دونده سرعتی ایران در دور مقدماتی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به عنوان نفر اول گروه خود به نیمه‌نهایی صعود کردند.
دومین روز مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان با قطعی شدن صعود تیم‌های ایران، بلغارستان و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تایلند صعودش را به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان قطعی کرد.
۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابتهای رنکینگ قرقیزستان با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.
صعود تاریخی زنان هاکی‌باز ایران به نیمه‌نهایی آسیا
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک با شکست عمان به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی مردان آسیا صعود کردند.
دو نماینده از کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در اسپانیا راه یافتند.
بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی خودشان را برای بازی مقابل ویتنام آماده کردند که پیروزی قابل پیش‌بینی‌ای در انتظارشان بود.
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
کشتی آزاد قهرمانی جهان: صعود ۳کشتی‌گیر ایران به نیمه‌نهایی با چنگ‌ودندان / همه درانتظار پیروزی محمدیان بر اسنایدر آمریکایی
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر عربستان راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شد.
بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیروزی برابر تیم جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای رقبا کری خواند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
در حال حاضر تیم ترکیه با یک برد و ۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه است که امروز با قطر بازی دارد و در صورت پیروزی به عنوان دومین تیم این گروه، راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.
خطر فروپاشی بخش ریزش نکرده متروپل آنقدر زیاد است که برای دوری جستن از آن، رصد مداوم سازه در دستور کار امدادگران قرار گرفته و سیستم هشداری در محل حادثه دایر شده که هربار میزان انحراف‌های آن بحش سازه زیاد شد، وضعیت قرمز اعلام شود، امدادگران به سرعت محل را تخلیه کنند و این توقف در عملیات تا بازگشت ایمنی نسبی ادامه داشته باشد.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ