تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا با شکست بلغارستان به فینال رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
تیم ملی شمشیربازی دانشجویان که عازم بازی‌های یونیورسیاد هستند باید منتظر بازگشت تیم بزرگسالان از ایتالیا باشند تا لباس‌هایشان به دستشان برسد.
نخست‌وزیر ایتالیا بر ضرورت حل و فصل بحران مهاجرت غیرقانونی از طریق همکاری میان کشورها تاکید کرد.
طبق ادعای منابع ایتالیایی، لوچانو اسپالتی منتظر یوونتوس است و به همین دلیل قصد مربیگری در خارج از ایتالیا را ندارد. او به پیشنهاد الاهلی نیز پاسخ رد داده است.
ایتالیا و آرژانتین برای بار دوم در لیگ ملت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند.
در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد ایتالیا اولین کشوری است که از فصل آینده مکالمات بین اتاق VAR و داوران را به صورت عمومی منتشر می‌کند.
فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد ایتالیا اولین کشوری است که از فصل آینده مکالمات بین اتاق VAR و داوران را به صورت عمومی منتشر می‌کند.
دادگاهی در ایتالیا حکم قطعی خود را درباره توهین‌های ژوزه مورینیو به داور دیدار رم و مونزا در فصل گذشته منتشر کرد.
وکیل روملو لوکاکو به اخبار منتشر شده پیرامون پیشنهاد میلان به موکلش پاسخ داد.
فهرستی از باارزش‌ترین دروازه‌بان‌های دنیا منتشر شده که جانلوییجی دوناروما، سنگربان پی‌اس‌جی و تیم ملی ایتالیا در صدر آن ایستاده است.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی درون دروازه اسپانیا برابر ایتالیا (نیمه نهایی لیگ ملت‌ها) قرار خواهد گرفت و این مهمترین تصمیم لوئیس دلافوئنته خواهد بود.
سیلویو برلوسکنی که اخیرا گزارش‌هایی درباره وخامت وضعیت سلامتش منتشر شد در بیمارستانی در شهر میلان ایتالیا درگذشت.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده در این منطقه که نشان دهنده رگه‌ای شهاب‌سنگ در آسمان است، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. انجمن شهاب سنگ آمریکا که اطلاعات مربوط به مشاهده این جرم آسمانی در ایالات متحده را جمع آوری و منتشر می‌کند، تصویری از این شهاب سنگ را پس از فرود در تگزاس به اشتراک گذاشت. این سازمان گفت که سه شهاب سنگ مختلف در تگزاس، فرانسه و ایتالیا طی سه روز به زمین برخورد کردند.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید امیدوار بود که جانلوکا ویالی از بیماری سرطان نجات پیدا کند.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
ویدئوی منتشر شده از لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، نشان می‌دهد که حضور یک هوادار در اتوبوس این تیم به مذاق او خوش نیامده است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، از مردم این کشور خواست که از شکست برابر ایتالیا نترسند و منتظر جام جهانی باشند.
گروه هکری «گربه سیاه» مسئول حملات اخیر به شرکت دولتیGSE در ایتالیا است. این گروه  انبوهی از اطلاعات را سرقت و تهدید کرده درصورت عملی نشدن خواسته هایش، آنها را منتشر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ