کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله در شب شهادت زین‌العابدین حضرت امام سجاد علیهما السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزادران حسینی امشب (شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در سخنانی به تبیین ابعاد شخصیتی امام سجاد علیه‌السلام به‌ویژه بُعد مبارزاتی دوران زندگی آن حضرت پرداخت. همچنین سعید حدادیان در رثای حضرت سید الشهدا و امام سجاد علیهما‌السلام مرثیه سرایی و نوحه‌خوانی کرد.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
نماز عید سعید قربان صبح پنج شنبه ( ۸ تیر ۱۴۰۲ ) با حضور جمعی از مردم در روستای بجد خراسان جنوبی و همچنین در عیدگاه بندر ترکمن اقامه شد.
نماز عید سعید قربان صبح پنجشنبه ۸ تیرماه به امامت سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران اقامه شد.
«شب‌های سفید روسیه» از ایام معروف در کشور روسیه است که توریست‌های زیادی به تماشایش می‌آیند؛ شب‌هایی با حدود ۳ ساعت تاریکی! آسمان در این شب‌ها فقط از حدود ۱۱شب تا ۲ بامداد، تاریک می‌شود.
به‌دنبال انتشار تصاویری از درگیری ماموران اجرائیات شهرداری با سعید عبدولی کشتی‌گیر خوزستانی در فضای مجازی، موضوع با ورود و نظارت ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان پیگیری شد.
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
«هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان و هیئت همراه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
مهران روستایی ییلاقی است و زمستان‌های بسیار سردی دارد، این روستا در زمستان پوشیده از برف و سفید روی می‌شود و به دلیل جاده کوهستانی و باریکی که دارد تردد در در این فصل به حداقل می‌رسد، برای همین گردشگران بیشتر در بهار به ویژه تابستان و آخرین جمعه تیرماه مهمان مهرانی‌ها می‌شوند.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
آنتوان سوروگین معروف به آنتوان خان حدود پنجاه سال در ایران عکاسی کرد. در میان عکس‌هایی که او از افراد ناشناس گرفته است، چهرۀ یک زن بیش از دیگران جلب توجه می‌کند. (عکس‌ها در اصل سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند).
مسابقات کشتی لوچو با حضور سرپهلوانان و لوچوکاران مازندرانی عصر شنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) همزمان با عید سعید فطر در روستای گیله کلا شهرستان قائم شهر برگزار شد.
هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، چهره ۷ عالم بزرگ شیعه نظیر علامه مجلسی، علامه حلی، شیخ صدوق، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، شیخ کلینی و شیخ بهایی به همت فطرس مدیا توسط هوش مصنوعی بازسازی شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.
رئیس جمهور سوریه امروز با حضور در مسجد «حافظ اسد» واقع در دمشق، در نماز عید سعید فطر شرکت کرد.
سعید معروف دیشب چهره متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت؛ عجیب و ناآشنا
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
مهم‌ترین و خبرسازترین اتفاق ممکن را در فینال، سعید پیرامون رقم زد؛ جایی که وقتی با یک شوت زیبا دروازه برزیل را فروریخت، شادی معناداری در حمایت از زنان ایرانی انجام داد. اتفاقی که باعث شد تلویزیون خیلی سریع آن تصویر را سانسور کند. از این مورد گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی هم دوباره دغدغه‌ای برای تلویزیون شد. این تصاویر که به‌صورت زنده پخش می‌شد با یک غافلگیری تکراری برای اهالی تلویزیون مواجه شد.
فضای سبز دوم از تقاطع شیخ فضل‌الله‌نوری تا یادگار امام (ره) از سال‌ها پیش ایجاد شده و به بوستان ۱۵ هکتاری معروف است، رشد قارچ باعث توجه بیشتر افراد به این محدوده شده است. به طوری‌که افرادی که برای پیاده‌روی به این باغ‌راه می‌آیند، با دیدن قارچ‌ها تعجب می‌کنند. برخی هم با این موضوع که ممکن است قارچ‌ها خوراکی باشند، چون تازه‌اند و سفید، آن را می‌چینند. گویی که در حال چیدن سبزی‌های بهاره و کوهی هستند.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
عمارت ظهیرالاسلام متعلق به «زین العابدین امام جمعه» پسر «سید ابوالقاسم امام جمعه» ملقب به ظهیرالاسلام بود. او یکی از دختران ناصر الدین شاه قاجار را به همسری گرفت و داماد او شد. پس از مرگ ظهیر الاسلام، او را در مقبره باشکوهی که در پایین چهارراه مولوی ساخته شده بود و اکنون به سرقبر آقا شهرت دارد، دفن کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ