تیم ملی والیبال ایران دیروز موفق شد به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر وزنه‌برداری ایران برای نخستین بار توانست قهرمان آسیا شود.
مدیر فنی تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با تاکید بر قابلیت‌هایی که این تیم را تا مرحله نهایی کاپ آسیا پیش برده است، گفت: به دنبال قهرمانی برای تکمیل تاریخ‌سازی هستیم.
هدیه خیرآبادی اولین مدال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام را کسب کرد.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا هدیه خیرآبادی مدال برنز کانوی یک نفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
برای اولین بار در تاریخ اسکی ایران، ملی‌پوش بانوان ایران به فینال مسابقات صحرانوردی قهرمانی جهان راه یافت.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
تیم واترپلو ایران در سومین بازی خود در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا موفق شد تاریخ‌سازی کند و قزاقستان را شکست دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست برای دومین‌بار در دوران ورزشی‌اش عنوان قهرمانی را به دست آورد.
بانوی طلایی ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت: برای رسیدن به این عنوان و تاریخ‌سازی کار آسانی نداشتم.
عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
دونده ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تاریخ سازی کرد و مدال طلا گرفت.
الهام حسینی، اولین مدال طلای زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را درحرکت یک ضرب به دست آورد و در ادامه موفق به کسب دو مدال طلای دیگر در حرکت دو ضرب و مجموع هم شد.
دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا تاریخ‌سازی کرد و سه مدال طلای ارزشمند را برای تیم ملی زنان ایران کسب کرد.
گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در بحرین برگزار شد و دختر ملی پوش ایران توانست اولین مدال طلای بزرگسالان ایران را کسب کند.
در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا امروز سه شنبه تیم اندونزی با سرمربی ایرانی خود به مصاف ژاپن می‌رود.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: می‌خواهیم با عنوان قهرمانی در آسیا به ایران برگردیم و در کویت تاریخ‌سازی کنیم.
تیم دراگون‌بوت بانوان بزرگسال ایران در قایق ٢٠ نفره مسافت ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی جهان تاریخ‌سازی کرد و صاحب مدال نقره شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ