فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد پاری سن ژرمن بعد از درخواست نیمار برای جدایی از این باشگاه قیمت مد نظرش برای واگذاری او را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.
براهیم دیاز با وعده‌های کارلو آنچلوتی به رئال برگشت، ولی در بازی پای پیش فصل متوجه شد که در ایده‌های او جایی ندارد.
هوگو فلیکس، برادر ژوائو فلیکس، در مورد شایعات جدایی او از اتلتیکو و انتقالش به بارسا حرف زد.
کایل واکر و ریاض محرز قبل از جدایی قطعی از سیتی قصد دارند با پپ گواردیولا حرف بزنند و از او اجازه بگیرند.
کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، می‌گوید شاید اگر دو سال بیشتر در رئال مادرید مانده بود جدایی از این باشگاه برایش دشوار بود.
تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم.
هنگامی که یک زن در حال فکر کردن به جدایی از محبوب خود است، به احتمال زیاد تا آن لحظه تلاش‌های زیادی برای نجات رابطه‌اش انجام داده است. اما اگر شریک زندگی‌اش از بحث در مورد مواردی که او را نگران می‌کند امتناع می‌ورزد و در عین حال از خواسته‌های غیرواقعی او شکایت می‌کند، شکی برایش باقی نمی‌ماند که باید همه چیز را تمام کند.
فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید این فدراسیون ممکن است بار دیگر بررسی گزینه جدایی از یوفا و انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را از سر بگیرد.
کشتارگاه را همه مردم تهران و غیرتهران می‌شناختند. جایی بود که از شهرستان‌های دور و نزدیک برایش گوسفند می‌آوردند و دام‌ها در کشتارگاه خرید و فروش و کشتار می‌شد.
جورجینیو، هافبک ایتالیایی، می‌گوید جدایی از چلسی و پیوستن به آرسنال برایش غیرمنتظره بوده است.
با عمو اکبر روی سنگفرش یخ‌بسته پیاده‌رو قدم می‌زنیم تا به مغازه ابوعلی برسیم؛ جایی که اهالی محله در ماه رمضان، شب عید و در هنگام وقوع حوادثی مثل سیل و زلزله به حسین ابوعلی اعتماد می‌کنند تا کمک‌های آن‌ها به واسطه او به دست نیازمندان برسد. عمو اکبر در همین خیابان و در مقابل همین مغازه بود که شب‌های سرد زمستان یک ماه نگهبان کمک‌های مردمی شد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به شایعات درباره جدایی ژوائو فلیکس از این تیم واکنش نشان داد و گفت هیچکس آنقدر بزرگ نیست که نتوان برایش جانشین پیدا کرد.
چو گوئه سونگ می‌گوید فضایی برایش پیش آمده که به فوتبال اروپا برود.
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
باید بهترین تیم‌ها را ببرید تا قهرمان شوید. هیچ شکی نیست که بسیار سخت خواهد بود، اما این اعتقاد را به خودمان داریم که تا جایی که می‌توانیم در این تورنمنت پیش برویم.
سردار کرمی:‌ تاکتیک ما این است که آشکار برویم و در جایی قرار بگیریم تا آشوبگران ما را ببینند؛ اصلا فلسفه یگان ویژه این است که ترس را در دل ناامن‌کنندگان بیندازد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در بحث صدور پروانه به جایی که باید نرسیدیم و باید به جایی برسیم که صدور پروانه مشکلی برای سازندگان ساختمان به وجود نیاورد و این پروانه‌ها با سرعت مطلوب صادر شود.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی رقم خورده و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده‌ایم، بعید است با کی‌روش هم به جایی برسیم.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
جیمی فلوید هاسلبنک، مهاجم هلندی سابق چلسی، هنوز از شکل جدایی اش از این باشگاه ناراحت است و ژوزه مورینیو را مقصر اصلی می داند.
صدور کیفرخواست پرونده متروپل
گفته می‌شود هافبک جوان و ملی‌پوش استقلال، بسیار علاقمند به زندگی در اروپا است و برایش دریافتی چندان ملاک عمل نیست، به همین خاطر دست رد به سینه استقلال زد.
این اتفاق مثل هر تغییر نگرش اجتماعی دیگری در بستری از زمان رخ داد. تا سال‌ها ورزش زنان تنها کادر کوچکی از گزارش‌ها را، آن‌هم بدون عکس به خود اختصاص می‌داد. بعد کم‌کم عکس سه در چهار ورزشکاران به آن اضافه شد. بعد عکس‌ها و گزارش‌ها فضای بیشتری را به دست آوردند تا بالاخره به جایی برسیم که ورزش زنان هم به موضوعی عادی در جامعه تبدیل شود. این مسأله برای همه زنان ورزشکار مهم بود.
حامد فخری زاده، فرزند محسن فخری زاده شهید هسته‌ای در کلیپی درباره این شهید گفت: «او به هنر و شعر علاقه داشت. معتقد بود موسیقی‌ و مشتقات هنر جز جدایی ناپذیری از فرهنگ یک مملکت است.» مهدی دیگر فرزند او نیز بیان کرد: «او زیبایی‌ را در ذات می‌دانست نه در ظاهر. ایشان علاقه به موسیقی و آواز اصیل ایرانی داشتند. هم خوب می‌خواند و هم خوب آواز ایرانی را می‌شناخت. تسلط‌اش به این‌ دو موضوع نگاهی را برایش آورده بود که معتقد بود آن مفهوم و معنای دقیقی که در شعر است، توسط موسیقی به حد اعلا می‌رسد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ