کشتارگاه را همه مردم تهران و غیرتهران می‌شناختند. جایی بود که از شهرستان‌های دور و نزدیک برایش گوسفند می‌آوردند و دام‌ها در کشتارگاه خرید و فروش و کشتار می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
شاید همه ما لذت قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله کودکی مادر و پدرانمان را تجربه کرده باشیم. اینکه در این پرسه‌زنی‌ها یک همسایه قدیمی را ببینیم و بخشی از گذشته و شیرینی‌هایش مرور شود، اینکه به خانه‌های برجامانده در محله اشاره کنند و بگویند در هر خانه چه کسی زندگی می‌کرد و چه سرنوشتی پیدا کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه قوه قضاییه ثابت کرده در مواردی که کسی اشتباهی مرتکب شده و پشیمان است شرایط را برای عفو و بخشش مهیا می‌کند گفت: اما در مورد عوامل تروریستی محله خانه اصفهان مشاهده می‌شود که متهمان جایی برای عفو باقی نمی‌گذارند.
نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
نخستین حمام نمره را هم سال۱۳۲۶ فردی به نام «سلیمان سنه» به نیت همسرش «کشور خُداد» در محله عودلاجان ساخت. گفته می‌شود همسر او زمانی که آبستن و در یکی از گرمابه‌های محله عودلاجان مشغول استحمام بوده، به دلیل کوبیدن مداوم در از سوی حمام‌دار، دچار ترس و سقط جنین می‌شود.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
گراند هتل اولین هتل مدرن و پیشرفته زمان قاجار بود که هر موقع میهمان ویژه و مشهوری به تهران سفر می‌کرد، برای اقامتشان این هتل در نظر گرفته می‌شد. این هتل دارای ۲۵ اتاق و یک سالن نمایش ۶۰۰ نفری بود که به محلی برای رفت و آمد اشراف تبدیل شده بود.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور گفت: از این پس تنها کسی می‌تواند مجوز کسب و کار در یک محل را دریافت کند که کد ملی وی با کدپستی اعلامی، همخوانی کامل داشته باشد.
بازدید از محل جدید فدراسیون کشتی برای هر کسی جالب و شگفت انگیز است حتی اگر او وزیر ورزش کشور بزرگ روسیه باشد.
اگر از افراد میانسال محله پامنار سراغی از لوطی «اکبرخان پامناری» لوطی «آقا عزیز» و سایر لوطیان صاحب مرام محله بپرسی کمتر کسی می‌تواند نشانه‌ای از آن‌ها به شما بدهد. همان‌طور که در این سال‌ها ازخانه‌های قدیمی پامنار مثل حیاط شاهی و خانه قائم‌مقام تنها نامی باقی مانده است.
مسجد «شیخ علی» در دل کوچه‌های محله دزاشیب، انبوهی از قصه‌ها را در خود جا داده است؛ از وجه تسمیه این مسجد کوچک تا نقش محوری آن در گردهمایی اهالی به وقت برگزاری آئین‌های مذهبی. نام این مسجد، اما با نام یک روحانی متفاوت گره خورده است؛ کسی که در زمان ناصرالدین‌شاه با چند اختراع عجیب شهره شهر شده بود.
شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه اگر روی عملکرد خودمان متمرکز شویم نتیجه بهتری می‌گیریم، گفت: کسی می‌تواند محله و منطقه اش را اصلاح و مدیریت کند که ابتدا خودش را مدیریت کرده باشد.
برزیل برای دومین دوره متوالی با هدایت تیته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خورد.
کمتر کسی تصور می‌کرد آلمان و بلژیک در نمودار مرحله حذفی جام جهانی قرار نگیرند.
تیم های ملی فوتبال کرواسی و مراکش با کسب امتیازات لازم به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کردند.
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
یک استاد دانشگاه تهران در خصوص ضرورت فراهم بودن ملزومات گفت‌وگوی آکادمیک گفت: طرفین گفت‌وگو باید از شرایط برابری برخوردار باشند، برابری در گفت‌وگو بسیار مهم است؛ نه اینکه کسی از قدرت قاهره برخوردار باشد و طرف مقابل با تبعات حقوقی مواجه شود. تاکنون نیز هیچ گفتگوی اثربخشی میان جامعه و حاکمیت صورت نگرفته است و پس از گذشت این روزها، دیگر گفتگو کردن ساده نیست.
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند.
یکی از مدافعان امنیت درباره ماجرای کشته شدن حمیدرضا روحی که پنجشنبه شب در محله زیباشهر تهران اتفاق افتاد، توضیحاتی داد.
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی بارسلونا، معتقد است هنوز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان امکان پذیر است.
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ