کایل واکر و ریاض محرز قبل از جدایی قطعی از سیتی قصد دارند با پپ گواردیولا حرف بزنند و از او اجازه بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریاض محرز، ستاره الجزایری سابق منچسترسیتی، از پنج سال حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.
پس از توافق الاهلی و منچسترسیتی برای انتقال ریاض محرز به باشگاه عربستانی، عمر السوما اردوی این تیم را ترک کرد.
باشگاه الاهلی عربستان تلاش‌های خود برای جذب ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی را دو چندان کرده است.
ریاض محرز می‌خواهد به عربستان برود و دستمزد هنگفت دریافت کند اما منچسترسیتی مخالف فروش او است.
الاهلی نیز وارد رقابت برای خرید ستاره های دنیای فوتبال شده و ریاض محرز جدیدترین نامی است که در این زمینه مطرح شده است.
رئیس کمیته داوران کشتی گفت: قبول دارم در رابطه با کشتی امین طاهری و مرتضی جان‌محمدی اشتباه داوری صورت گرفت.
ریاض محرز، مهاجم منچسترسیتی، از شوخی جالبی که در طول کورس قهرمانی این فصل با اولکساندر زینچنکو داشته پرده برداشت.
گل دوم تیم فوتبال سپاهان روی کار تیمی خوب بازیکنان این تیم و البته اشتباه محرز سنگربان جوان حریف به ثمر رسید.
روابط عمومی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از متهمان (قتل روح الله عجمیان) فقط به صرف دخالت در ضرب و جرح و یا جنایت نسبت به شهید به اعدام محکوم نشدند.
برناردو سیلوا، بازیکن منچسترسیتی، شخصیت هم تیمی خود، ریاض محرز را تمجید کرد و او را یک بازیکن شوخ‌طبع دانست.
یک متخصص عفونی به اعلام اینکه میزان مبتلایان، بستری و حتی فوتی‌های کرونا زیاد شده است، همچنان از مردم خواست نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.
متخصص عفونی با تاکید بر اینکه درباره مساله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در کشور باید متخصصان حوزه سم شناسی و مسمومیت نظر بدهند، می‌گوید: در حوزه مسمومیت نمی‌توانم نظر بدهم، اما در هرحال شواهد و قرائن نشان می‌دهد آنچه که بر سر دانش‌آموزان می‌آید نمی‌تواند عامل ویروسی داشته باشد، هرچه هست باید یک نوع سم باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی در دست بررسی قرار گرفت.
خود سازمان جهانی بهداشت هم بعد از اپیدمی شدید زیرسویه XBB در چین و ژاپن و بقیه دنیا که در کشور ما هم غالب شده، فقط صحبتی از تکرار تزریق واکسن نکرده است. روی سه اصل ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی کمتر از یک متر تاکید کرده است.
مینو محرز گفت: به دلیل نبود آگاهی دقیق در جامعه و انگ بیماری هنوز افراد از مراجعه به مراکز مشاوره و درمان ایدز خودداری می‌کنند و حتی گاهی پزشکان هم در تشخیص علائم دچار اشتباه می‌شوند، و ممکن است برای بیمار آزمایش ایدز تجویز نکنند، یا حتی ممکن است فرد بخاطر انگ بیماری نسبت به انجام آزمایش اقدام نکند.
دکتر محرز با توجه به افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در کشور می‌گوید: ما هر سال با شیوع آنفلوآنزا مواجه بودیم و که پیک این بیماری هم ماه آذر بود، اما امسال با توجه به زمان راهپیمایی اربعین، شیوع آنفلوآنزا زودتر از سال‌های قبل اتفاق افتاد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.
در آلمان، دیدار دورتموند و منچسترسیتی با تساوی خاتمه یافت تا زنبورها راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان شوند.
رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.
کمیسیون عمران مجلس در گزارشی اعلام کرد: تخلفات اداری برخی اشخاص در بروز حادثه متروپل محرز شد که لازم است پرونده اداری و انتظامی برای متخلفان تشکیل و برای رسیدگی به مراجع ذیربط تسلیم شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،‌تخلفات مالی این نهاد مورد بررسی قرار گرفته و مطابق مدارک هیچ جای دفاعی برای اتاق بازرگانی وجود ندارد.
وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی گفت: با مداخله دولت و عدم اجازه برای افزایش بیش از ۲۵ درصدی بهای اجاره، این موضوع به نوعی موجبات ایجاد بازار غیر رسمی و سیاه را فراهم خواهد آورد، به بیان دیگر در بنگاه و بر روی کاغذ مالک و مستاجر با توجه به نرخ‌نامه دولت یک عددی را توافق می‌کنند، اما در مقابل نیز مالک مبلغ بیشتری را برای اجاره طلب خواهد کرد که این موضوع زیر میزی را در جامعه رواج خواهد داد.
خبری خوب برای تولید کنندگان محصولات داخلی
طبق این خبر،  ریاض محرز مقابل ایران بازی نخواهد کرد و حتی اسلام سلیمانی دیگر ستاره الجزایری‌ها هم در این مسابقه حاضر نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ