هوگو فلیکس، برادر ژوائو فلیکس، در مورد شایعات جدایی او از اتلتیکو و انتقالش به بارسا حرف زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصلا بعید نیست شهروز همایونفر منش آخرین خط خورده لیست تیم‌ ملی باشد.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
باشگاه منچسترسیتی جام‌های کسب شده در فصل 23-2022 را که منجر به ثبت سه‌گانه شد را در ژاپن به نمایش گذاشت.
رضا میرزایی می گوید که حمایت هواداران از او، بهترین انگیزه برایش بوده تا هر چه سریعتر به میادین بازگردد.
پدر وقتی دخترش را در اتاق مشاوره دید آرام شد و شروع به صحبت کرد و گفت: دخترم آبروی چندین ساله ما را برد، برایش از هر لحاظ که تصور کنید، هیچ چیز کم نگذاشتیم، اما همین دختر بدترین بلا را بر سرمان آورده طوری که از هرچیزی ناامیدمان کرده است و نمی‌دانیم چطور با او برخورد کنیم.
دروازه‌بان باتجربه پیکان می‌گوید توجهی به اتفاقاتی که در فصل گذشته برایش پیش آمده ندارد و نگاهش رو به جلو است.
حضور قلعه‌نویی در این مراسم و انتشار تصاویری از او بدون حاشیه هم برایش نبود. تی‌شرت نازک امیر قلعه‌نویی در ملاقات‌های مذکور در روز نخست حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت و بسیاری از کاربران از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب بهتری در این زمینه نداشت، انتقاد‌های تندی کردند
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، می‌گوید حمایت هواداران این تیم از او برایش بهترین حس ممکن است.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
ساکت الهامی، سرمربی هوادار، با این استوری نسبت به سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی واکنش نشان داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اشتباهات داوری و اعتراض ها به فوتبال ما ضربه زده است گفت: مدتهاست که قرار است سیستم VAR به فوتبال ما بیاید اما تنها در حد حرف باقی مانده است.
بهترین پاسور والیبال ایران؛ کسی که نسان داد سن‌ و سال فقط برایش یک عدد است.
خبرگزاری ایسنا نوشت: آنچه که گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین از خود نشان داد واضح‌ترین و دقیق‌ترین تصویر از بهترین حالت یک زن ایرانی است که ذائقه غربی نیز برایش دست می‌زند.
تونی آدامز، ستاره آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم برابر منچسترسیتی از رفتارهای پپ گواردیولا انتقاد کرد.
صحبت‌های آنالیزور پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از مسابقه برابر هوادار برای او دردسرساز شد.
خداحافظی گرت بیل، ستاره ولزی، در 35 سالگی با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
هم‌باشگاهی سابق مسی در بارسلونا بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.
رونالدوی برزیلی فاش کرد که اگر لیونل مسی بتواند کشورش را به قهرمانی در جام‌جهانی برساند، برای او خوشحال خواهد شد.
علی قلی‌زاده امیدوار است بعد از جام جهانی در پنجره‌های جدید نقل و انتقالاتی بهترین اتفاق برایش رخ دهد.
ستاره آینده دار نفت مسجدسلیمان که توانست مقابل نیکاراگوئه برای تیم ملی بزرگسالان نیز به میدان برود از برگزاری این اردو و اتفاقاتی که برایش رقم خورده بسیار راضی است.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
طلسم طلای ایران در کشتی قهرمانی جهان 2022 امشب شکست و قاسمپور با غلبه بر کاکس، قهرمان وزن 92 کیلوی آزاد شد.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ