با عمو اکبر روی سنگفرش یخ‌بسته پیاده‌رو قدم می‌زنیم تا به مغازه ابوعلی برسیم؛ جایی که اهالی محله در ماه رمضان، شب عید و در هنگام وقوع حوادثی مثل سیل و زلزله به حسین ابوعلی اعتماد می‌کنند تا کمک‌های آن‌ها به واسطه او به دست نیازمندان برسد. عمو اکبر در همین خیابان و در مقابل همین مغازه بود که شب‌های سرد زمستان یک ماه نگهبان کمک‌های مردمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
ما در زمانی زندگی می‌کنیم که میلیاردر‌ها موشک‌های فضایی خصوصی می‌سازند و افراد مشهور را به مدار می‌فرستند. همان‌قدر که کاوش در فضا فوق‌العاده است، چیزی نزدیک‌تر به خانه وجود دارد که احتمالاً ابتدا باید کاوش آن را به پایان برسانیم، اقیانوس.
اقیانوس‌ها یکی از قلمرو‌های شگفت‌انگیز روی سیاره هستند که گسترۀ عظیمی از اعماق آن‌ها هنوز برای ما ناشناخته است. در این مطلب با تعدادی از عجیب‌ترین حیوانات اعماق اقیانوس آشنا می‌شوید.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
زندگی پر از رازهای عجیب است که شاید هیچ‌گاه اسرار آن فاش نشود. اما به جرات می‌توان گفت که والتر سامرفولد که سه بار در طول زندگی و یک بار پس از مرگ مورد اصابت صاعقه قرار گرفت یکی از بدشانس‌ترین مردم تاریخ بوده است!
مهدی طارمی گفت که آنها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
در این ویدیو زندگی در دمای منفی ۵۱ درجه و چگونگی زندگی در این شرایط را مشاهده می‌کنید.
این پاپیروس که حدود ۱۶ متر طول دارد و حاوی بخش‌هایی از کتاب مردگان است، ماه گذشته در مصر کشف شد.
یکی از نمادین‌ترین بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر، تاریبو وست، ستاره سابق تیم ملی نیجریه است.
یک پدیده‌ی عجیب و غریب در یخچال‌های طبیعی آمریکای شمالی در فصل تابستان قابل شناسایی است. در اواخر بعد از ظهر ماه‌های گرمتر تابستانی، تعداد زیادی کرم‌های یخ سیاه کوچک و مرموز از خانه‌ی یخ‌زده‌شان بیرون می‌آیند، اما هیچ‌کس واقعاً دلیل آن را نمی‌داند.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
این سریال از زمان انتشار تا کنون با حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی حاکمیتی مواجه شده و در مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مورد تمجید واقع شده و رویکرد‌های آینده‌نگرانه آن به کلی نادیده گرفته شده است. به عنوان مثال با فعال شدن هشتگ اعدام نکنید، سکانسی از سریال که کاراکتر خاتون معترض به کشته شدن دوست مبارزش پروین توسط عوامل زیردست شوهرش، در صفحات مجازی بار‌ها بازنشر شد.
دختر جوان گفت: وقتی مادرم فوت کرد روز‌های سختی را می‌گذراندم، یک روز دو پسر همراه زنی جاافتاده مقابل خانه ما آمدند و گفتند خانواده پدرم هستند. آنجا متوجه شدم آن خانم همسر اول پدرم است و از وجود من و مادرم خبر نداشته. آن‌ها آمده بودند ببینند ما کی هستیم که با من روبه‌رو شدند.
ناصر الخاطر، مدیر اجرایی جام جهانی، واکنش عجیبی به مرگ یک کارگر فیلیپینی داشته است.
شایعات و افسانه‌های بسیاری در طول سال‌ها درباره او مطرح شده مثل اینکه از ایران اخراج شده بود، شکنجه شده بود اینکه مدارک خودش را گم کرده بود و عجیب‌تر از همه اینکه مادرش یک پرستار انگلیسی بوده است!
زن سابقه‌دار گفت: من وقتی ۱۳ساله بودم شوهر کردم، در واقع شوهرم دادند. پدرم فقیر بود و با اولین خواستگار من را شوهر داد. شوهرم اعتیاد داشت و من از روز اول زندگی بدبختی داشتم. شوهرم من را دوست نداشت و کتکم می‌زد. من را فقط برای برطرف کردن نیازهایش می‌خواست. من دو بار باردار شدم و هر بار که باردار شدم هم دختر به دنیا آوردم. آخر سر هم شوهرم من را طلاق داد.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
ممکن است پس از بیدار شدن به دنبال توضیح یا معنی یک رویای عجیب، اما واقعی بوده باشید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد هرچند آنچه در رویای خود دیده اید ممکن است معنایی نداشته باشد، اما می‌تواند به ساماندهی مغز شما کمک کند.
سلمان رشدی نه تنها برای نجات جان خود همواره خانه به خانه می‌شد بلکه حتی زمانی که منزل نیاز به تعمیرات داشت، مجبور بود خود را از لوله‌کش یا برقکار مخفی و در حمام حبس کند!
رابطه عجیب مایک تایسون با ببرها یکی از ویژگی‌های خبرساز زندگی این اسطوره دنیای بوکس است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ