یک عضو کنگره آمریکا از شکست سیاست های دولت بایدن در مهار داعش خبر داد که موجب شده این گروه تروریستی مجددا به خطری برای جهان به ویژه خاورمیانه تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاست‌های سککوک در راستای اجرایی شدن شعار سال است
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:پیش بینی ما این است برنامه هفتم از نیمه دوم سال۱۴۰۲ آغاز شود وپایان آن سال۱۴۰۶ خواهد بود البته ممکن است طبق نظر مجلس شروع برنامه از۱۴۰۳باشد.
عباس عبدی نوشت: این سیاست‌ها و اقدامات چه تناسبی با عدالت یا دفاع از محرومین دارد؟ در حالی که آشکارا علیه منافع و حتی وضعیت حداقل زندگی آنان است. چگونه کسی در دولت محترم متوجه تبعات این نوع تصمیمات نیست؟ خطر اینگونه تصمیمات از آنجاست که منابع دولتی در جا‌های دیگری خرج می‌شوند که هیچ سودی برای جامعه ندارد
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: باید سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در قانونگذاری و ریل گذاری باید مورد توجه ما باشد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: همانطور که طالبان خلاف اصول و مقررات بین‌الملل و با زور بر افغانستان حاکم شد، همین زور را در مناسبات با کشورها به کار گرفته است. متاسفانه نگاه توام با پذیرش زور طالبان، باعث شد که روز به روز گستاخ‌تر شود.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان بومی‌سازی سیاست‌های سند هفتم توسعه را یکی از رسالت‌های خود در راستای پیشبرد اهداف نظام می‌داند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور سیاست‌های ۱۹ گانه این سازمان را تشریح کرد.
زیباکلام درباره تغییرات لازم برای مشارکت نیروهای سیاسی در انتخابات گفت: در قدم نخست جریانات سیاسی واقع‌گرا، معتدل و میانه‌رو جملگی باید به این نقطه برسند که در شرایط فعلی صحبت از انتخابات به چه معناست؟ تنها علی لاریجانی نیست که باید به این نقطه برسد که انتخابات بی‌معنی است. افرادی مانند باهنر، ‌احمد توکلی و بسیاری از بزرگان اصولگرا نیز باید به این نقطه برسند که انتخابات چه معنا و مفهومی دارد و تنها جبهه پایداری و یک‌سری از گروه‌های تندرو هستند که همچنان امید به صندوق رای دارند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های ارزی باید بر اساس قانون دائمی و بودجه سالانه باشد.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه به جنایت ترور خضر عدنان واکنش نشان داد و تداوم سیاست های تل آویو را عامل تشدید بی ثباتی در منطقه دانست.
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: برخی در شرایطی که کشور به ارز نیاز دارد، می خواهند صادرکنندگان را زمین گیر و صادرات را سرکوب نمایند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً سیاست‌های ارزی جدید دولت به مرور اثر خودش را در کاهش نرخ ارز می‌گذارد.
سیاست های راهبردی شرکت ملی نفت ایران در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی با حضور محسن خجسته مهر در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت تشریح شد.
رئیس جمهور گفت: سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی، در اثربخش بودن آن شده است.
کمیسیون توسعه پایدار، محیط‌زیست و آب اتاق ایران در گزارشی پژوهشی سیاست‌های دهگانه ای با هدف توسعه مناطق نفت‌خیز و محروم کشور ارائه کرد.
بندرعباس - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سیاست‌های اعلامی مدیرعامل جدید بانک مرکزی مطرح می شود با موضع قانون مغایرت جدی دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سیاست‌های وزیر صمت ناکارآمد است؛ عملکرد او بر اساس پختگی و تجربه نیست و با شرایط کشور انطباق ندارد، چراکه فاطمی امین نیاز بازار و مشتری را نمی‌شناسد.
شورای‌عالی شهرسازی و معماری در مکاتبه با استانداران سراسر کشور سیاست‌های کلی دولت را برای کاهش تراکم ناخالص واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ابلاغ کرد.
امان الله حسین پور گفت: در حوزه خانگی سیاست‌های نادرستی که در قیمت گذاری و تعرفه گذاری داشته ایم باعث شده هدر رفت در حوزه خانگی بیشتر شود.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد نمایندگان مجلس به دولت این است که حتما سیاست‌های تشویقی چون معافیت مالیاتی شرکت‌ها در حوزه بازار سرمایه را در متن لایحه پیشنهادی دولت مدنظر قرار دهند تا به بهبود شرایط بازار سرمایه کمک کند.
سازمان ملل متحد با هشدار نسبت به حرکت سریع جهان به سمت رکود، از کشورهای توسعه‌یافته خواست تا به‌سرعت سیاست‌های مالی و پولی خود را تغییر دهند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: سیاست‌های کلی انتخابات حدود شش سال است که توسط رهبری ابلاغ شده و حاوی آسیب‌شناسی و راهکارهای نظام انتخابات کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ