فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عضو گروهک تروریستی منافقین در فنوج دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شده است.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضائی با فساد اداری، بازداشت شد.
اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
تاکنون 6 عضو از 7 عضو شورای شهر خرمشهر بازداشت شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در خصوص بازداشت ۲ تن از اعضای جنبش حسینیون آذربایجان در قم، گفت: این افراد برای بررسی اتهامات مطرح‌شده از سوی دولت آذربایجان، تحت نظر هستند.
حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.
دادستان شهریار گفت: پس از بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء، یک عضو دیگر نیز به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.
حدود ۳۰۰۰ نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تا کنون به بازداشت ۲۵ عضو یا حامی یک گروه تروریست راست‌گرا منجر شده است، گروهی که با جنبش «شهروندان رایش» مرتبط است. جنبش رایش‌بورگر یا «شهروندان رایش» تحت رهبری فردی ۷۱ ساله با نام «شاهزاده هاینریش سیزدهم»، یک جنبش افراطی کوچک است که وجاهت قانونی آلمان مدرن پس از جنگ جهانی دوم را باور ندارد.
در اطلاعیه سپاه روح الله آمده است: اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه در یورش به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، ۱۸ فلسطینی از جمله عضو تیم ملی تکواندو این کشور را بازداشت کردند.
برابر قانون در ارتکاب یک‌سری از جرائم آن هم زمانی که دلایل کافی وجود داشته باشد، برای متهم قرار بازداشت موقت اختیاری صادر می‌شود. یک گروه جرائمی هستند که مجازات قانونی آن اعدام، رجم، صلب و قطع عضو باشد؛ گروه دیگر جرائم عمدی هستند که حداقل مجازات قانونی آن‌ها سه سال حبس باشد، همچنین صدور قرار بازداشت موقت در مواردی که آزادبودن متهم موجب ازبین‌رفتن آثار و دلایل جرم شود یا تبانی با متهمان دیگر و مطلعان را ایجاد کند، در اختیار دادگاه خواهد بود.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
اگرچه پلیس انگلیس هویت این فرد را مشخص نکرده، اما شبکه بی بی سی اعلام کرد فرد بازداشت شده «ایین دیویس» (Aine Davis) بوده است.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک شهروند این کشور که عضو گروه تروریستی داعش بوده را هنگام بازداشت از ترکیه در فرودگاه «لوتون» لندن بازداشت کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۳۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر ۵ هزار و ششصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۷۹ تن از ایشان وخیم است.
عضو هیات‌مدیره استقلال بازداشت شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ