یک عضو گروهک «جیش الظلم» پیش از اقدام تروریستی دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق کشور خبر داد.
زاهدان- روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی خبر داد.
زاهدان- روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی خبر داد.
بهارستان- دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
سردار جلیلیان گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت از یکی از کشور‌های همسایه می‌باشد با یک برنامه ریزی هدفمند در این منطقه به تبلیغ برای گروهک تروریستی داعش اقدام می‌کرده است.
با انتشار خبر دستگیری دو عضو جنبش حسینیون در ایران، برخی فعالان فضای جمهوری آذربایجان، استرداد این افراد را به‌عنوان نشانه‌ای از حسن‌نیت ایران عنوان کرده و شروطی را برای عادی‌سازی روابط تهران و باکو مطرح می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر از ناظران معتقدند تجربه روابط با همسایه شمالی نشان داده، حتی یک قدم عقب‌نشینی تهران، باکو را به بیان مواضع و انجام اقدامات خصمانه‌تر مُصر می‌کند.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
پلیس فدرال و ایالت نیو ساوت ولز از تیم مشترک ضد تروریسم، مریم رعد ۳۱ ساله را پس از جستجو در پارکلی در جنوب غربی شهر سیدنی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.
سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال ۹۸ و هم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد. این تحلیل که اگر اصلاح‌طلبان، طیف‌های میانه‌رو در یک کلام غیرخودی کنار گذاشته شوند، جامعه به سمت جناح راست میل می‌کند و تسلیم آن‌ها می‌شود. این تحلیل اشتباه بود و فکر می‌کنم، امروز بسیاری از فعالان سیاسی در جناح راست به این نتیجه رسیده‌اند که تحلیل اشتباهی داشته‌اند. این تصور اشتباه که اگر در حاکمیت همه خودی باشند و یکدست شوند، مشکلات مملکت حل می‌شود، ریشه بسیاری از مشکلات است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۱ عضو یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک عضو باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی و انهدام باند وی در این استان خبر داد.
متهم که ۱۶ سال داشت و ایرانی بود به جایگاه رفت و با ابراز ندامت از حضورش در گروهک تروریستی داعش گفت: من فریب خوردم، فکر کردم سوار ماشین‌های امریکایی می‌شویم و از زندگی‌مان لذت می‌بریم، اما همه حرف‌های‌شان دروغ بود. باور کنید خانواده‌ام نمی‌دانند من عضو این گروه شده‌ام. من وقتی به عضویت داعش در آمدم پشیمان شدم و آن‌ها من را یک ماه در چادر زندانی کردند، چون ایرانی بودم فکر می‌کردند جاسوس هستم. خیلی دنبال راه فرار بودم تا اینکه دستگیر شدم.
ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: در مشهد ۶ گیمر دستگیر شدند. این افراد در حین انجام کارهای خشن دستگیر شدند. این جوانان اعتراف کردند که ما آمدیم بازی‌های خشن را در فضای حقیقی اجرا کنیم.
ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: در مشهد ۶ گیمر دستگیر شدند. این افراد در حین انجام کارهای خشن دستگیر شدند. این جوانان اعتراف کردند که ما آمدیم بازی‌های خشن را در فضای حقیقی اجرا کنیم.
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: «دو نفر از اعضای سرویس اطلاعاتی آمریکا در بیمارستان حاضر شده و اولین عکس را از مهسا امینی آنها منتشر می کنند که دستگیر شده‌اند.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته شده و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: پس از دستگیری این افراد، تعداد قابل توجهی بی‌سیم، کتب ضاله، لوح‌های فشرده مستهجن و حاوی مسائل تبلیغی و همچنین ادوات ساخت مشروبات الکلی نیز ضبط شد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ