۶ عضو گروهک حرکة النضال امروز به اعدام محکوم شدند و این در حالی است که این افراد در کارنامه تروریستی خود اقداماتی نظیر بمب گذاری، تفرقه افکنی و شهادت مأموران انتظامی و بسیج را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.
سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از شهادت دوتن از ماموران جان برکف این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کرده‌اند. همچنان از اطراف کلانتری صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
ایذه- دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشته بودند بعد از تعقیب و گریز مأموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته مأموران مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر مستقر در جاده فَرعی شرق اصفهان که در آن چندین مورد درگیری و هلاکت اشرار و قاچاقچیان و همچنین شهادت مأموران انتظامی وجود داشته در هنگامه غروب به یک دستگاه خودروی سواری با پلاک غیربومی مشکوک و فرمان ایست می‌دهند، اما راننده به مسیر خودادامه و فرار می‌کند.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
داوود جعفری اظهارکرد: شب گذشته ماموران انتظامی چهارباغ در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: گروهبان یکم "محمدرضا حاجی حسینلو" از ماموران کلانتری خدمات انتظامی ارومیه که برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام‌شده بود، در حین انجام ماموریت، توسط سارق مجروح که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت رسید.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان «احمد کشوری نیا» بامداد امروز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
در اطلاعیه اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عواملی که با حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت سرباز مدافع امنیت شدند دستگیر و به اقدامات خود اعتراف کردند.
سردار "محمد قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می نمایند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
ستوان «مهدی لطفی» جمعی یگان امداد فاتب که در قالب واحد‌های موتورسوار عازم ماموریت بود دچار سانحه شده و به شهادت رسید.
گروهبان یکم اسماعیل جلالی فرزند ابراهیم جلالی عباس از اهالی روستای محمداباد دهگاوی بخش نگین کویر، در درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه عملیاتی (پنگ) در جازموریان زهکلوت به فیض شهادت نائل آمد و یک مامور دیگر هم مجروح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ