یک رسانه مصری مدعی شد که کریستیانو رونالدو شایعات درخصوص بازگشتش به رئال مادرید را تکذیب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم سابق الهلال عربستان می‌گوید شایعه حضور لیونل مسی در این تیم باعث عدم تمدید قرارداد او شد‌.
کریستیانو رونالدو براین باور است که سطح کیفی لیگ عربستان بهتر از لیگ آمریکا است. او تاکید کرد که دوران حضور او در فوتبال اروپا به پایان رسیده است.
انگولو کانته بعد از هفت سال حضور در چلسی در آستانه انتقال به عربستان است؛ اما در کنار این، خود او هم برنامه خریدن یک باشگاه را دارد.
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.
باشگاه الهلال پیشنهاد جذابی را به روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، ارائه کرده تا او را برای حضور در لیگ عربستان متقاعد کند.
با اعلام مطبوعات ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصمیم خود را برای ادامه حضور در جمع جالوروسی‌ها در فصل آینده گرفته است.
کریم بنزما در مصاحبه‌ای با رسانه‌های عربستانی گفت عربستان را به دلیل اینکه کشوری مسلمان است انتخاب کرده. او همچنین گفت که حضور کریستیانو رونالدو برای عربستان اتفاقی مثبت بوده است.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
سردبیر مارکا مدعی شد که اطمینان دارد لیونل مسی پیشنهاد الهلال را می پذیرد و بوسکتس به همراه دی ماریا نیز او را در سفر به عربستان همراهی می کنند.
مارکو کردمیر، کارگزار فیفا و چهره نزدیک به عربستان و قطر، حضور لیونل مسی در بارسلونا را تکذیب می‌کند.
پس از تیره و تار شدن روابط میان لیونل مسی و باشگاه پاریس سن ژرمن، حالا اخباری مبنی بر احتمال حضور او در الهلال منتشر شده است.
مهدی طارمی پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال عربستان را رد کرد. او می‌خواهد به حضور خود در فوتبال اروپا ادامه دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
مدیر تیم ملی عربستان درخصوص واکنش عجیبش به حضور رنار و دست دادن با او، توضیحاتی را ارائه داد.
پدر لیونل مسی در سفری غیرمنتظره، وارد عربستان شد. گفته می‌شود که او قرار است درخصوص حضور پسرش در الهلال با مدیران این باشگاه مذاکره کند.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه می‌گوید با وجود حملات بی‌رحمانه‌ای که علیه او انجام شده حاضر به جدایی نیست و تا جام جهانی تابستان آینده به حضور روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد.
ممکن است که کریستیانو رونالدو با جریمه تازه‌ای مواجه شود چرا که او حق حضور در رختکن النصر را نداشت.
محرومیت دو جلسه‌ای کریستیانو رونالدو در زمان حضور در منچستریونایتد به دوران حضور او در لیگ عربستان منتقل شده و او نمی‌تواند در دو بازی بعدی این تیم به میدان برود.
گاف عجیب رونالدو و تصور او از حضور در آفریقای جنوبی به جای آسیا خبرساز شد.
جورجینا نامزد رونالدو به حضور او در النصر واکنش نشان داد.
مارسلو سالازار، مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان درباره احتمال حضور کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرد.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ