رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: مردمی کردن اقتصاد، مردمی کردن حوزه فرهنگ و مردمی شدن سیاست داخلی و خارجی باید دنبال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، گفت: لازم است در این راستا طلبه‌های جوان در آموزش و پرورش به کار گرفته شوند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت شفاف کردن «مصادیق آزادی‌های مشروع» به اصول و مفادی از قانون اساسی اشاره کرد که با لحاظ قیود و حتی بدون لحاظ قیود، به این مقوله پرداخته‌اند و در این راستا نکاتی در باب «بند ششم از اصل دوم»، «اصل سوم» و «فصل سوم» قانون اساسی مطرح کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای بر ضرورت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم از سوی مجلس تاکید کردند.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تحول یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای بهبود وضعیت کشور است و مسیر این تحول باید تکمیل کننده فرآیند انقلاب اسلامی و تحقق بخش آرمان‌ها و اهداف آن باشد.
جمعی از فعالان اقتصادی ظهر امروز(پنجشنبه) در دومین نشست فعال سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای رشد تولید و مهار تورم با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.
رییس جمهور به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روز جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی روز مبارکی است و روزی که مردم اراده کردند دین بر زندگی آنها حاکم باشد و محور تمام ارتباطات دین و آموزه های دینی باشد.
گسترش ابعاد ماجرا، این ضرورت را ایجاد کرده که کمیته‌ای با مشارکت و ایفای نقش متخصصین، مسئولان و حتی هیات‌های مردمی برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی شکل بگیرد. برای حفظ اعتماد عمومی و رفع نگرانی‌های عمومی ضروری به نظر می‌رسد که چنین کمیته‌ای سریعا تشکیل و به شکل روزانه به جامعه اطلاع‌رسانی کند
۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم در خرید و اجاره مسکن تاکید کردند.
ضرورت اصلاحی بعدی که ذیل قانون اساسی است، رفتن به سمت استقلال قضایی است. یکی محاکم خارج از قانون اساسی حذف شوند. دادگاه انقلاب و ویژه روحانیت و تشریفاتی که قانون اساسی برای دادرسی فراهم کرده را به رسمیت بشناسید. یعنی استقلال قضات وجود داشته باشد که یکی از ارکان مهم فصل قضاییِ قانون اساسی ماست. همچنین هیات منصفه در جرایم سیاسی و مطبوعاتی در قانون اساسی (اصل ۱۶۸) می‌گوید که محاکم باید طبق تشریفات و با حضور هیات منصفه تشکیل شود. ما کجا چنین چیزی داریم؟
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهدات عمومی دولت باید به صورت شفاف در بودجه ارائه شود و واقعی کردن منابع و مدیریت مصارف شفاف باشد.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم مردمی کردن مدیریت آب در استان گفت: مدیریت آب در بخش کشاورزی با شیوه نامه دانش بنیان تحقق پیدا می‌کند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت اطلاع رسانی درست، شفاف و به هنگام از خدمات دولت برای جلب اعتماد عمومی، همراه کردن مردم با اهداف و سیاست های کلان کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی تأکید کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار، گفت: در این جلسه نمایندگان بر ضرورت شفافیت در اداره بخش‌های مختلف اقتصادی و مردمی این وزارتخانه تاکید کردند.
«در کنار کاهش درآمد سرانه شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم بوده‌ایم. این موضوع نیز در کاهش قدرت خرید مردم اثر گذار بوده و بر نارضایتی مردم در سال‌های اخیر افزوده است. این معترض بودن نسبت به مسائلی مانند آزادی بیان، بیکاری، شرایط سخت ازدواج و...، نیز است، اما به اعتقاد بنده مهم‌ترین عامل در این زمینه متغیر اقتصادی است که مردم را نسبت به شرایط موجود ناخوشایند کرده است.»
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه جانبه خود که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.
آیت الله نوری همدانی، مبارزه با فقر، بی عدالتی و بالا بردن سطح آگاهی مردم را یکی از اصلی ترین برنامه های نظام مقدس اسلامی بیان نمود و در ادامه افزودند: مسئولان و دست اندرکاران نظام باید برای ریشه کردن نمودن این معضلات تمام تلاش و سعی خود را به کار برده و آرمان های انقلاب را در جامعه پیاده نمایند.
ملکان- نماینده مردم ملکان در مجلس با اشاره به توجه به بازاریابی و صادرات کشمش شهرستان ملکان، بر ضرورت صادرات محور کردن انگور ملکان و کشمش استحصالی تاکید کرد.
عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: طرح رتبه بندی معلمان نیمه کاره است و با وجود گذشت ۵ ماه از سال هنوز هم تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص نیست؛ جراحی اقتصادی و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در نهاده های دامی جای تشکر دارد و امری ضروری است اما مجلس نقش خودش را در کنترل دولت برای اینکه به کمرهای خمیده مردم فشار وارد نشود ایفا نکرد؛ مجلس چه نقشی در این رابطه ایفا کرده است؟
به گفته مدیر عامل شرکت مس، در دو ماه نخست امسال 61،685 تن آند با رشد 8 درصدی و 49،841 تن کاتد با رشد 8 درصدی نسبت به برنامه تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ