ایجاد ارتباط کلامی درست برای پیشرفت یک زندگی موفق بسیار ضروری است، درحالی که بسیاری از زوج‌های جوان یا این مهارت را ندارند و یا در مورد آن دچار مشکل هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطالعات نشان می‌دهند که قهوه ممکن است معده شما را تحریک کند و زمان لازم برای تولید غذا از طریق سیستم گوارش تان را تغییر می‌دهد. با این وجود، فنجان قهوه صبح شما همچنین می‌تواند با دارو‌هایی که ممکن است مصرف می‌کنید تداخل داشته باشد و سرعت جذب آن را نیز در جریان خون تغییر دهد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد یکی از اهداف تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها نجات آنها از خطر ورشکستگی بوده است.
با اطلاعیه سازمان لیگ، حالا تراکتور در یک بحران باورنکردنی قرار گرفته و حالا در انتظار تصمیم بعدی خواهد نشست.
باشگاه پیکان در فصل جاری با بودجه ۶۰ میلیاردی پای به لیگ برتر میگذارد.
باشگاه چلسی با فروش بازیکنان مطرح در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رقم قابل توجهی را به دست آورده است.
مطابق با تازه ترین اطلاعات، داریوش ارجمند، محمدحسین ایمانی خوشخو، حسن بلخاری، محمدرضا پورجعفر، محمدرضا حسنایی، ابوالفضل داودی رکن‌آبادی، علیرضا عندلیب، عبدالحمید قدیریان، محسن مؤمنی‌شریف و عبدالحمید نقره‌کار ترکیب اعضای جدید را تشکیل می‌دهند.
قیمت بلیت بازی تیم‌های زیر ۲۳ سال ایران و عراق برای علاقه‌مندان به فوتبال در کشور میزبان تعجب برانگیز بوده است.
سخت‌ترين چيز در فوتبال گلزني است و اين باعث مي‌شود نقش مهاجم در زمين هميشه مهم باشد.
امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند.
از كساني كه موقعيت خلق مي‌كنند تا گلزنان! در اينجا 10 بهترين وينگر چپ حال حاضر فوتبال آورده شده است.
تیم پرسپولیس در حالی به مصاف دو تیم همشهری خواهد رفت که 18 بازیکن این تیم با دریافت اخطار بعدی محروم خواهند شد.
بورس فردا دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
ده ها نفر از مردم مغرب ضمن تأکید بر حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی، مخالفت دوباره خود را با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
اگر قرار است با چالش‌های قرن حاضر روبرو شویم از تغییرات آب و هوایی گرفته تا کمبود مواد غذایی دولت‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان از سرتاسر جهان باید با یکدیگر همکاری کنند و از نوع تفکر خلاقانه و جسورانه‌ای که ما را به سیاره ماه رساند استفاده کنند.
همزمان با برگزاری آزمون استخدامی، عدم تعهد وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای خرید خدماتی و ندادن حقوق‌ معوقه این دسته از فرهنگیان، نیروهای خرید خدماتی را به شدت ناراحت کرده است.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
آرسنال به راحتی تسلیم نمی شود ، منچستر یونایتد سلاخی شد و سیتی به دنبال راهی برای رسیدن به صدر !
فردا چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
علیرضا منصوریان حالا با قبول هدایت فولاد خوزستان، چالشی را پیش روی خود می‌بیند که قبلا نیز مشابه به آن را تجربه کرده است.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
موساد در جدیدترین افشاگری خود درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو اعلام کرد که این روند، بیش از سه ده پیش از امضای توافقنامه های موسوم به «آبراهام» آغاز شده است.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
در ماه‌های دیگر قرائت یک جزء قرآن عادت روزانه امام خمینی (ره) بود، ولی در ماه مبارک رمضان هر روز ده جزء قرآن می‌خواندند و تا پایان ماه ده بار قرآن را ختم می‌کردند. امام خمینی با رؤیت هلال ماه مبارک، تغییراتی در برنامه زندگی خود می‌دادند، از جمله دیدار‌های عمومی را تعطیل می‌کردند تا بیشتر به دعا و قرآن و خلاصه به خودشان برسند. امام می‌فرمودند: «خود ماه رمضان کاری است!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ