رئیسی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکو‌های فناوری گفت: برخورد با تخلف ضروری است، اما اعمال محدودیت برای این سکو‌ها راه‌حل صحیح مواجهه با تخلفات نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه خوشبختانه با توجه به حساسیتی که این موضوع حفاظت از یوز وجود دارد برای منطقه تدابیر خاص منظور شده است، ابراز داشت: بعد از تلفات دو یوز وزارت راه پای کار آمد و طرح جامعی منظور شد که باید در شورای عالی محیط زیست مصوب شود.
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه طبق آمار هفت قلاده یوز ماده در پارک ملی توران شاهرود رویت شده است، گفت: برای جلوگیری از تلفات یوز باید دوربین‌های کنترل سرعت روی ۸۰ تنظیم شود.
رئیس جمهور خطاب به کارگزاران و مدیران دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کار و مدیریت جهادی را نیاز اصلی امروز دانست و تاکید کرد: نباید در ادارات شاهد روابط ناسالم، اعمال نفوذ و پارتی‌بازی باشیم؛ مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها مسئولانه در خدمت آنها باشند و از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این لحظه همه محدودیت های از پیش تعیین شده اعمال شده و در محدوده اجرای مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر هیچ مشکل ترافیکی نداریم.
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی موضوع بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت همکاری با نمایندگان خبر داد.
برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا هرچه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل‌های لازم برای اعمال موثر حکمرانی دولت بر پول ملی را تدوین و با نظارت دقیق به اجرا بگذارد.
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در محدوده این استان خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس‌جمهور خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
سابقه چند دهه اخیر نشان می‌دهد که تلاش مسئولان دولت‌های مختلف به بهانه‌های متفاوت در نهایت محدود کردن ارتباطات بین مردم و ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون بوده و هرچند کمیت و کیفیت این ارتباط در گذر زمان به‌روزتر شده، اما از ممنوعیت دستگاه پخش ویدئو و ماهواره گرفته تا اعمال محدودیت در اعطای اینترنت پرسرعت خانگی و بعد هم چند موج فیلترینگ، اثبات می‌کند که حد مطلوب ارتباط مجازی و جهانی برای مسئولان کشور، چیزی تقلیل‌یافته‌تر از آن میزانی است که مردم مطالبه می‌کنند و به آن نیاز دارند.
رئیسی گفت: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به غلط تصور می‌کنند که فقط آن‌ها توانایی انجام کار‌های مهم و پیچیده را دارند و این تصور را در رفتارشان نسبت به دیگر ملت‌ها اعمال و آن‌ها را تحقیر می‌کنند، اما امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی از «ما می‌خواهیم، ما می‌دانیم و ما می‌توانیم» ملت ایران هستیم
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به مدت ۴۸ ساعت در بزرگراه شهید آوینی به دلیل عملیات عمرانی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور، تاکید کرد: غربی ها هر از چندگاهی به بهانه های مختلف محدودیت هایی را علیه اشخاص و شرکت ها در جمهوری اسلامی ایران اعمال می کنند که تاثیر چندانی در مسیر حرکت کشور ندارد.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: اعمال محدودیت در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت بار ترافیکی از طریق راستگرد به جنوب بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم و تمام ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی هم اجرایی می‌شود.
رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه آمریکایی تأکید کرد که در اعمال سیاست‌های ضدایرانی، تفاوتی بین دولت فعلی و قبلی آمریکا نیست.
رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد از اعمال محدودیت ساعت کاری و ممنوعیت فعالیت رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه مانند آب میوه، بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها بعد از ساعت ۲۴ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ