معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: باید زبان اشاره در جامعه متداول گردد. باید همه افراد جامعه مشکلات ناشنوایان را درک و تا حد ممکن بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
رئیس جمعیت هلال احمر اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق ویژه ایام اربعین خبر داد.
وزیر دادگستری از جریمه ۴ هزار میلیاردی سوءاستفاده کنندگان از کارت‌های کوله‌بری خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی ۱۰۶ هزار تن دانه روغنی کلزا در ۴ ماه نخست امسال از کشاورزان کلزاکار ۲۸ استان کشور خبر داد.
ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در اختیار همه جهان در امر مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.
معاون بهره برداری آبفای تهران گفت: به دلیل افزایش دما مصرف آب روز به روز افزایش پیدا می‌کند به طوری که امروز مصرف آب به بیش از ۵۰ هزار لیتر در ثانیه رسیده است.
سخنگوی فرماندهی انتظامی گفت: پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده، "۴ هزار گشت پلیس"، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال دانش بنیان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به اجرای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان «نماد» در استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۳ مدرسه خوزستان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در نیمه نخست سال جاری ۴ هزار مجوز در بخش مشاغل خانگی در استان تهران صادر شده است.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴هزار نفر اضافه شود.
از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم آبان ماه سال جاری، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سود سنواتی برای ۲۱ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد.
مشهد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی و از محل نیات واقفین خیر اندیش حدود ۴ هزار بسته تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمار دقیقی از تعداد فرزندان مسئولان در خارج از کشور وجود ندارد و فعلا قطع ارتباط والدین با فرزندانی که چنین رویه‌ای را در پیش‌گرفته‌اند در دستور کار است.
سنندج- وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از ۴ هزار تشکل مردم نهاد حوزه جوانان در کشور فعال هستند و تقویت و ساماندهی این تشکل ها از اولویت های ماست.
۴ هزار تماشاگر زن پرسپولیس در آزادی
هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه ۳ الی ۴ هزار فرزند مدیر میانی در طی سال‌های گذشته تاکنون در خارج از کشور هستند گفت: البته این موضوع در دولت قبل رواج داشته است.
کاوه زرگران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تک نرخی شدن ارز آرزوی دیرینه بخش خصوصی است، ولی اختلاف ارز نیما و آزاد می‌تواند زمینه را برای رانت و فساد فراهم کند و باید هر چه زودتر نیز ارز تک‌نرخ شود، چون در اوضاع کنونی به سبب اختلاف ارز ترجیحی و نیما احتمال رانت و فساد هنوز هم وجود دارد.
بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌های جنوبی و جنوب غربی کشور دمای هوا، امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ به ۵۰ و بالای ۵۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز دما در اهواز، صفی آباد دزفول، دهلران، بستان، آبادان و امیدیه ۵۱ درجه سانتی گراد در شوشتر و رامهرمز ۵۰ درجه و در شوش ۵۲ درجه سانتی گراد به ثبت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ