فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیایی، می‌گوید در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را کیلیان امباپه و بعد از او کریم بنزما می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم رئال مادرید توضیح داده است که این تیم چگونه می‌تواند از بحران جدایی کریم بنزما عبور کند.
گفته می‌شود رئال مادرید پیراهن شماره 9 تیم را که قبلا بر تن کریم بنزما بود، برای کیلیان امباپه نگه داشته است.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
هوادران رئال پس از اعلام اینکه باشگاه، بازیکنی به جای بنزما جذب نمی کند و منتظر امباپه خواهد ماند، به شدت نگران هستند. آنها می پرسند، چرا باید به بازیکنی که چندین بار رئال را فریب داده، اعتماد کرد؟
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
رئال مادرید با جدایی کریم بنزما به دنبال معرفی شماره 9 جدید سفیدپوشان است و در تابستان امسال شاهد اتفاقات زیادی در لیست این تیم خواهیم بود.
الکساندر لاکازت با چهار گلی که به مون‌پلیه زد، با تعداد گل‌های کیلیان امباپه در فصل جاری لیگ یک فرانسه برابری کرد.
طبق ادعای مارکا، تمایل مدیران رئال به جذب ارلینگ هالند از زمان انتقال او به بروسیا دورتموند کاهش یافت و با حضور بنزما، علاقه به امباپه و تنش با مینو رایولا، هالند هرگز به رئال نزدیک نبود.
لیونل مسی با برنده توپ طلا و هم باشگاهی خود کیلیان امباپه برای جایزه The Best رقابت خواهد کرد.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، غیبت کریم بنزما در جام جهانی را اتفاقی تلخ عنوان کرد و گفت که فردا باید استرالیا را ببرند تا شروع خوبی در جام جهانی داشته باشند.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
مدیران پاری سن ژرمن برای حمله به ستاره های این تیم با یک گروه ساخت حساب های جعلی قرارداد بسته اند.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
در این تصاویر مشخص است که چهره ستارگانی، چون امباپه، مسی، بنزما، استرلینگ و هئونگ مین سون با دقت و ظرافتی مثال‌زدنی طراحی شده است.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، در مصاحبه ای اختصاصی با فرانس فوتبال، در مورد مسائل مختلف از جمله شایستگی کریم بنزما، نقش رئال در توپ طلا و استرس لیونل مسی قبل از توپ طلای هفتم صحبت کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، می گوید رئال به خوبی از رسانه‌ها برای قرار دادن بازیکنانش در فهرست توپ طلا استفاده می کند. او توپ طلا را نیز حق کریم بنزما دانست.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن 20 گل در سال 2022 میلادی، توانست به لواندوفسکی برسد و اکنون در پی رسیدن به ام باپه و بنزما است.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن 20 گل در سال 2022 میلادی، توانست به لواندوفسکی برسد و اکنون در پی رسیدن به ام باپه و بنزما است.
ستاره کشورمان که در بازی ابتدای فصل لیگ پرتغال ۲ گل مقابل ماریتیمو زد، به جمع بهترین گلزنان سال پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ