کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در یک نشست خبری بار دیگر از صحبت کردن درباره کیلیان امباپه خودداری کرد و گفت او بازیکن تیم دیگری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برتری دیشب بارسا برابر رئال، تعداد پیروزی های ژاوی برابر کارلو آنچلوتی حالا به 6 رسیده و او به گربه سیاه مربی ایتالیایی تبدیل شده است.
امشب رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در داالاس به مصاف هم خواهند رفت ک یک رویارویی دیگر بین ژاوی و کارلو آنچلوتی خواهد بود. کفه ترازو به سود مربی بارسلوناست.
کارلو آنچلوتی مرتکب فرار مالیاتی نشده و قاضی مدارک ارائه شده توسط وکلای مربی ایتالیایی رئال را معتبر دانست.
امروز شکایت اتحادیه سهامداران خُرد والنسیا از کارلو آنچلوتی رسما پذیرفته شد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در نشست خبری خود گفت، وینیسیوس و کریم بنزما در بازی با سویا غایب خواهند بود.
اسطوره میلان ابراز امیدواری کرد که رئال مادرید و میلان به فینال لیگ قهرمانان برسند. او از کارلو آنچلوتی هم به عنوان بهترین مربی دنیا نام برد.
آریگو ساکی، مربی نامدار ایتالیایی، در آستانه بازی با سیتی، به رئال هشدار داد مراقب ارلینگ هالند باشد.
کارلو آنچلوتی در حال مصاحبه با شبکه تلویزیونی رئال مادرید بود که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه در کنارش ظاهر شد و مصاحبه او را قطع کرد و مربی تیمش را در آغوش کشید.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
مارکا امروز نوشت که به احتمال قریب به یقین، کارلو آنچلوتی فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود و زیدان شانسی برای بازگشت ندارد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از حضور کارلو آنچلوتی در تیم ملی برزیل استقبال می‌کند.
کارلو آنچلوتی در رئال راحت است و حاضر نیست جای خودش را نه با ژاوی و نه هیچ مربی دیگری عوض کند.
داویده آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در آستانه قبول هدایت تیم بازل و رفتن به سوئیس قرار دارد.
مربی ایتالیایی رئال اطمینان داد که نه ادواردو کاماوینگا و نه هیچ بازیکن مهم دیگر رئال در انتقالات ژانویه تیم را ترک نخواهند کرد.
ناراحتی مهاجم جوان رئال از تعویض، واکنش کارلتو را به دنبال داشت؛ هرچند مربی ایتالیایی تاکید کرد که موضوع مهمی نبوده است.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، پس از برتری 0-1 تیمش در زمین کاسرنیو، به شدت از کیفیت زمین بازی انتقاد کرد و در ادامه مربی کاسرنیو پاسخ او را داد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، ممکن است به دلیل اظهارات تندش علیه داور بازی روز گذشته رئال-خیرونا، با محرومیت بلندمدت روبرو شود.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، معتقد است که تیمش شکست‌ناپذیر نیست و در هر بازی این احتمال وجود دارد که مغلوب حریف خود شوند.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که مارکو آسنسیو باید خدا را شکر کند که کارلو آنچلوتی مربی رئال است و در غیر این صورت تا پایان فصل دیگر نمی توانست برای رئال بازی کند.
کارلو آنچلوتی در مورد دلیل نیمکت نشینی ادن هازارد برابر اسپانیول گفت که تصمیماتش برای جلب رضایت بازیکنان نیست.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.
وینیسیوس پس از پیروزی رئال برابر سلتا از کارلو آنچلوتی تقدیر کرد و گفت که این مربی نقش زیادی در پیشرفت او داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ