رئال مادرید نگرانی خاصی درباره کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و حاضر هم نیست هزینه سنگینی برای او پرداخت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهادی را برای جذب اشتفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، ارائه کند.
مارکو آرناتوویچ، مهاجم بولونیا، طی ساعات آینده برای انجام تست‌های پزشکی پیش از قرارداد با اینتر به میلان می‌رود.
مدیران پاری سن ژرمن با انتقال قرضی رناتو سانچز، ستاره پرتغالی، به رم موافقت کرده‌اند.
سردار آزمون این روزها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
خط دروازه بایرن مونیخ هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد و حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان در ابتدای فصل نامی درون دروازه این تیم باشد که هیچکس انتظارش را ندارد.
امباپه همچنان در پاریس مورد توجه هواداران است ولی آینده‌ نامشخصی دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی دوستانه با اینترمیلان با ستاره های تیم حریف گپ زد.
رفتن به بازی های آسیایی با تیم اصلی می‌تواند برای تیم ملی گران تمام شود.
یانیس آنتتوکونمپو، ستاره بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، واکنش جالبی به شایعات پیرامون آینده کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، نشان داد.
مربی اسپانیایی پی اس جی امروز به هیچ سوالی در مورد کیلیان امباپه پاسخ نداد در حالی که بسیاری منتظر بودند، اودر مورد کنار گذاشته شدن ستاره فرانسوی از تور ژاپن حرف بزند.
کسب و کار هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در بازار مسکن سود سالانه قابل توجهی داشته است.
داوید دخیا هفته آینده با نامزد خواننده‌اش ازدواج خواهد کرد. مراسم عروسی او در حالی برگزار می‌شود که قراردادش با یونایتد تمام شده است.
منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، در هفته پایانی و سی و هشتم لیگ برتر در خانه برنتفورد 1-0 شکست خورد.
بارسلونا امشب مقابل وایادولید، حریف قعرجدولی خود، با نتیجه 3-1 شکست خورد.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: «نمی‌دانم چرا دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان با خونسردی برخورد می کند. از این جهت به عنوان یک معلم که در سیستم آموزش و پرورش بودم، به خاطر خونسردی، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی مسئولان این وزارتخانه از مردم عذرخواهی می‌کنم.»
با اینکه از ابتدا کارشناسان خطر را در اندازه تغییر پایتخت دانستند ولی هیچگاه موضوع به صورت جدی مورد توجه و حتی مطالعات عملی از سوی کارگروه‌های متخصص قرار نگرفت و ظاهرا هر بار موضوع طرح شد، چون رقم اعتبارات مورد نیاز دیده شد دفترش را بستند و لابد صلواتی فرستاده از شر شیطان رجیم به خدا پناه بردند! اما اکنون که ترکیه لرزیده است و به چشم دیده‌ایم که حجم فاجعه تا چه حد می‌تواند بزرگ باشد شاید رخ مسوولان بدین سو گردانده شود و عزمی پدید آید و حداقل استارت کار زده شود.
بهترین گلر جام جهانی قطر همچنان روی مدار درخشش درون دروازه قرار دارد.
باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایت خود تا حصول نتیجه است در حالی که مجری مورد نظر هنوز بابت شوخی عجیب و توهین به گل محمدی حاضر به عذرخواهی هم نشده است!
بدتر از آن، گلکسی اس ۲۲ سال گذشته در تمام مناطق با آخرین تراشه کوالکام عرضه نشد.در بعضی مناطق با پلتفرم سامسونگ اگزینوس عرضه شد و آزمایشات نشان داد که دستگاه های کوالکام گوشی های بهتری بودند.
رودریگو گوئس می گوید که در رئال مادرید توجهی به کری آرتورو ویدال و بازیکنان فلامینگو ندارند و روی مسائل دیگر تمرکز کرده اند.
آرسنال در هفته پنجم لیگ اروپا امشب در هلند مهمان آیندهوون بود و با نتیجه 2-0 شکست خورد تا اولین شکست توپچی‌ها در این فصل لیگ اروپا رقم بخورد.
یکی از نذورات محبوب مردم نذر پیراهن، دستمال و پارچه سیاه بود که بین فقرا و بی‌سیاه‌مانده‌ها تقسیم می‌کردند. بعد از نماز صبح در اغلب خانه‌ها و روضه‌خانه‌ها از مردم با نان روغنی و پنیر و خرما پذیرایی می‌شد و در بعضی از تکایا نیز ظهر و شب غذا می‌دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ