یک رسانه فرانسوی نامه‌ای را فاش کرده که از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده و در آن بار دیگر با او اتمام حجت کرده‌اند که یا باید تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امور مالیاتی برای مشخص شدن هویت ایجنتی که در مدت اخیر ۱۲۷ میلیارد سود کرده به مهدی تاج نامه نوشت.
متهم گفت: حدود یک سال و نیم قبل با دختری به نام منیژه دوست شدم. من عاشق منیژه شده بودم و تصمیم به ازدواج با او داشتم. یک شب که منیژه میهمان خانه‌ام بود در عالم مستی راز سرقت‌هایم را برایش فاش کردم هم از طلا‌ها گفتم و هم از سرقت‌هایی که انجام داده بودیم.
پرسپوليس با گلر دوم برزیلی خود به توافق نهایی دست یافت و به زودی مقدمات حضور وی در تهران فراهم خواهد شد.
سایت فاناتیک از فولاد خوزستان به عنوان تیم سال آینده محمد نادری نام برده است.
باشگاه پاری سن ژرمن نامه‌ای به کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، فرستاده و در آن هشدار تهدیدآمیزی به او داده است.
مدیران لیورپول گاف بزرگی داده‌اند و به شکلی عجیب، نام سه بازیکنی را که از این تیم خواهند رفت، قبل از نهایی شدن انتقال‌شان لو داده‌اند.
فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از خودش و جواد نکونام، واکنش جالبی به موضوع انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت.
تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی با نام MS۱۱ در آزمایش جاده‌ای لو رفته است.
لو گهریگ بازیکن مشهور بیسبال طی دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ بود. وی به دلیل ابتلا به ALS مجبور شد به کار خود پایان دهد و تنها چند سال پس از تشخیص این بیماری درگذشت.
در لیست پنهانی که احتمالاً میان مسئولان باشگاه و شاید برخی مربیان دست به دست شده نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد که ظاهراً این موضوع برآیند عملکرد نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است و آن‌ها که به دنبال سیاستگذاری فنی در استقلال فصل بعد هستند، تلاش می‌کنند با جذب مدافعان آماده دیگر تیم‌ها اوضاع دفاعی را سر و سامان دهند.
حمید، شهره را به پلیس لو داد؛ به‌اصطلاح خودشان فروخت. این متهم در بازجویی‌ها برای انتقام‌جویی از زن ۳۸ ساله، نامش را به پلیس داد. از چندی پیش پلیس غرب پایتخت، با شکایت‌های قطاروار سرقت‌های سریالی، مواجه شد. تحقیقات پلیسی کلید خورد. در بررسی‌های صورت گرفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق شناسایی شد. زمانی که تصویر متهم جوان با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت او شناسایی شد.
رضا کرمانشاهی می‌گوید کمیته داوران باید هرچه زودتر تیم داوری دربی پایتخت را معرفی کند.
روی غفلت و‌ لو دادن توپ در بدترین نقطه زمین بد موقع گل خوردیم و بخاطر دو گلی که در نیمه اول خوردیم بازی از دستمان در رفت
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
گفت‌ و گوی لو رفته نامزد هیات فوتبال استان فارس با رئیس وقت فوتبال این استان را مشاهده می‌کنید که برای زدن یک نامه تاییدیه پیشنهاد گرفتن یک گوشی آیفون ۱۳ را می دهد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال نام چند بازیکن را به باشگاه برای جذب آن‌ها اعلام کرده است.
وزیر ورزش می‌گوید به دنبال دخالت در امور فنی فدراسیون‌ها نیست، اما نقش مشاور را ایفا می‌کند.
چو گوئه سونگ می‌گوید فضایی برایش پیش آمده که به فوتبال اروپا برود.
سرمربی پرتغالی سپاهان نام 3 بازیکن ملی‌پوش خود را افشا کرد.
نام آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو در لیست اولیه تیم ملی برای اردوی اتریش قرار گرفته است.
نام اولین بازیکن استقلال که باید از این تیم جدا شود مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ