دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، سرمربی الاتفاق عربستان، فاش کرد که پیش از پیوستنش به این تیم پیشنهاد دو تیم انگلیسی را رد کرده است.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
نشریه اکیپ اعلام کرد باشگاه الهلال عربستان دو پیشنهاد برای جذب ویکتور اوسیمن ارسال کرده که هر دو پیشنهاد این باشگاه رد شده است.
برایتون که در طول دو فصل اخیر پیشنهادات بسیار زیادی برای هافبک خود، مویزس کایسدو، دریافت کرده است تا به حال تمامی آن‌ها را رد کرده است.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد.
پس از رد شدن حکیم زیاش در تست های پزشکی النصر، مارکا دقایقی پیش اعلام کرد که مارسلو بروزوویچ نیز توافق با این باشگاه سعودی را بر هم زده است.
درخواست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی صد و یکم که فینال جام‌حذفی هم به شمار می‌رود از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رد و برای حاشیه‌سازی‌ها دستور پیگیری صادر شد.
میلر مدعی شد: «محاکمه های ساختگی واعدامها جزو تلاشهای اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
اوراوا رد و الهلال در دیدار فوق العاده حساس برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، با انتشار توییتی به شایعاتی که در روزهای گذشته درباره او منتشر شده بود، پایان داد.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
یکی از حواشی پیش از دیدار دو تیم تراکتور و پرسپوليس مربوط به مصاحبه پاکو خمز و ادعایش مربوط به حمایت داوران از حریف بود.
کمیته استیناف با درخواست باشگاه استقلال برای تعلیق سه جلسه محرومیت ریکاردو ساپینتو موافقت نکرده است.
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد: ارمنستان پیشنهاد باکو درباره استقرار «ایست بازرسی» در مرز میان دو کشور را رد کرده است!
شکایت‌های باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن و یک مدیر برنامه رد شد.
دومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب یان زومر نیز از سوی مونشن گلادباخ رد شده است.
خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع گزارش داد که سوریه پس از بیش از یک دهه قطعی روابط با ترکیه، در برابر تلاش‌های میانجی‌گری روسیه برای برگزاری نشستی میان سران دو کشور مقاومت می‌کند.
بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه میزبان لغو شد.
انتشار دو فیلم در رابطه با فوت مهسا امینی، به بسیاری از ابهامات پاسخ داد. فیلم اول مربوط به ورود مهسا امینی به سالن گشت ارشاد و دیگری تشریح معاینات پزشکی قانونی و نتیجه کالبد شکافی بود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص شکایت دو باشگاه هوادار و صنعت مس کرمان علیه نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ