اوراوا رد و الهلال در دیدار فوق العاده حساس برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
پی اس جی در دومین بازی تدارکاتی خود در ژاپن برابر سرزو اوزاکا شکست خورد در حالی که دو بار از میزبانش پیش افتاده بود.
دو تیم روسیه و بلاروس با عنوان تیم بی‌طرف و بدون احتساب امتیازشان در جدول، هفته آینده در مسابقات جهانی نوجوانان آزاد و فرنگی در استانبول ترکیه روی تشک خواهند رفت.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
حد نصاب‌هایی که دو و میدانی کاران می‌بایست جهت عضویت در تیم ملی و در پی آن حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو به ثبت برسانند اعلام شد.
حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال به نظر تصمیم به ترک این تیم دارد. به این خاطر که در پی از دست دادن دو جام هواداران به شدت به عمکرد این دروازه‌بان انتقاد کردند.
ایران پس از بیست و شش سال در دو بازی پی در پی برابر تیم ملی ژاپن سه بر صفر باخت.
تیم های مس رفسنجان و مس کرمان با دو هدف متفاوت در دربی استان کرمان به مصاف هم رفته اند.
سردار آزمون در اولین بازی خود بعد از جام جهانی برای لورکوزن ۱۸ دقیقه به میدان رفت و نشان داد که در پی راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ژابی آلونسو است.
دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و منتخب ریاض پر از لحظه‌های جالب و همچنین تازه شدن دیدار ستاره‌های پی اس جی با کریستیانو رونالدو بود.
تیم دو نفره احمدیان و هدایی با پیروزی مقابل حریف اماراتی به مرحله یک هشتم پایانی انتخابی جام جهانی 2023 تنیس روی میز صعود کردند.
علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی در جام جهانی بودند و حالا دوئلی جذاب باهم در پیش دارند.
از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد، کارلوس کی‌روش تیم ملی را در بازی با انگلیس دست کم با دو تغییر روانه میدان خواهد کرد و این ممکن است کمی برای انگلیس عجیب باشد.
در پی عدم حضور دو تیم از حضور در مرحله دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور کمیته انضباطی آرای خود را پیرامون این دو دیدار صادر کرد.
اخراج مدیر و سرمربی تیم پیکان در جریان مسابقه با نفت آبادان یکی از اتفاقات پرحاشیه هفته یازدهم لیگ برتر بود.
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
پی اس جی برای خرید کارلوس سولر از باشگاه والنسیا، دو پیشنهاد متفاوت و تقریبا همزمان ارائه کرده بود.
رقابت دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و برابر ذوب آهن اصفهان در یک بازی پرحاشیه نتیجه ای جز تساوی در پی نداشت.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با بیان این که گذشت دو هفته از رقابتهای لیگ برتر ضعف های این تیم را عیان کرده است گفت: سرمربی استقلال باید بتواند خیلی زود مشکلات را به حداقل برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ