کمیته استیناف با درخواست باشگاه استقلال برای تعلیق سه جلسه محرومیت ریکاردو ساپینتو موافقت نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت هلند با انتشار بیانیه‌ای از تعلیق موقت همکاری‌های مستقیم این کشور با نیجر خبر داد.
با تعویق 8 مسابقه هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و سوم علاقمندان به فوتبال همچنان باید در انتظار شروع مسابقات بمانند.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
روزنامه انگلیسی زبان ایرانی تهران‌تایمز با انتشار فایل صوتی محرمانه‌ای از نماینده ویژه تعلیق شده آمریکا درامور ایران افشا کرده که ایالات متحده به دنبال احیای برجام و سپس اعمال فشار بوده است.
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که حتی قبل از انتشار اخباری درباره تعلیق «راب مالی»، مدتی است که وی در سیاست آمریکا در قبال ایران به حاشیه رانده شده است.
جلسه ویژه مدیران باشگاه پیکان با سیدمجتبی حسینی برای تمدید قرارداد با این مربی به تعویق افتاد.
بعد از انتشار مطلبی درباره غمارگ نمادی که مدت ها است متوقف است و متاسفانه پول سهامداران بلوکه شده است، بسیاری از سهامداران این نماد در پیام هایی اعتراض خود را بیان کردند و عنوان کردند که کاش از قبل بسته شدن نماد اطلاع رسانی می کردید! هم اکنون کدام نمادها مشمول فرآیند تعلیق اند و باید مراقب بود؟
با اعلام برخی از منابع حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا، سالم الدوسری با محرومیتی سه جلسه ای روبرو خواهد شد.
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت هفته معلم، اعلام کرد: از رئیس جمهور به جد انتظار می‌رود حوزه‌های اساسی و مراکز تصمیم‌سازی پنهان و پیدای تعلیم و تربیت را، به طور مستمر پایش کند.
تداوم فضای تعلیق در اطلاع‌رسانی و نبود سازوکاری مشخص در این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز دودستگی در جامعه باشد؛ لذا تدوین و اجرای طرحی جدید که در قاموس آن کم‌ترین آسیب به جامعه و ساختار‌های فرهنگی وارد شود، ضرورتی غیرقابل انکار است که انتظار می‌رود مسئولان در دستور کار قرار دهند
قوانین هوانوردی هند به خلبانان این امکان را می‌دهد که در کابین خلبان غذا و نوشیدنی بخورند، اما این کار باید طبق دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای انجام شود. به عنوان مثال، فنجان ها باید درپوش داشته باشند تا از ریختن احتمالی آن بر روی تجهیزات الکترونیکی جلوگیری شود.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
استقلالی‌ها منتظر صدور حکم کمیته استیناف و تعلیق دو جلسه از محرومیت ریکاردو ساپینتو هستند.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پایان داد.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بعد از تعویق چهارساله مسابقات والیبال نوجوانان آسیا، انتظار فینال به این زیبایی نداشتیم. بازیکنانم را تحسین می‌کنم.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ