ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
در روز اول تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست تولگا تومور اوچیر مغول، کایل اسنایدر و پاریس میسون آمریکایی از جمله کشتی‌گیرانی بودند که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
ایوان مارکانو دو سال دیگر قراردادش را با باشگاه پورتو تمدید کرد.
با اعلام رسمی باشگاه پورتو، ایوان مارکانو بازیکن اسپانیایی این تیم قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد.
ماریانو دیاز می‌گوید بدون اینکه رویای واقعی خود را محقق کند رئال مادرید را ترک می‌کند.
برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
رئال مادرید در عرض 24 ساعت و با جدایی آسنسیو، هازارد، ماریانو و بنزما 76 میلیون یورو از میزان دستمزدی که باید می‌پرداخت، کم کرد.
رئال مادرید طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد ماریانو دیاز این تیم را ترک خواهد کرد.
لاتزیو با انتشار بیانیه‌ای به اتهامات علیه چیرو ایموبیله پاسخ داد. پیر پائولو مارینو، مدیر و آندره‌آ سوتیل، مربی اودینزه، ایموبیله را متهم به تمارض و گرفتن پنالتی کرده بودند.
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
پروفسور «الن جیمیسون» از دانشگاه وسترن استرالیا می‌گوید: «اگر این رکورد شکسته شود، تفاوت آن احتمالاً افزایش اندکی در حد چند متر خواهد بود.» البته او مدعی است که ماهی حاضر احتمالاً می‌تواند در عمق‌های بیشتر هم دوام بیاورد، چون آب‌های گودال ایزو-اوگاساوارا اندکی گرم‌تر از آب‌های گودال ماریانا است.
برخی از کشور‌های آفریقایی، اروپایی و آسیای مرکزی، از جمله توگو (۴۳)، سن مارینو (۴۶) و یمن (۴۵)، در داشتن روز‌های تعطیل بسیار سخاوتمند بوده اند.
مائوریتزیو ماریانی روز پنجشنبه داوری بازی رفت پلی‌آف لیگ اروپا بین بارسلونا و منچستریونایتد را عهده‌دار خواهد بود.
مائوریتزیو ماریانی روز پنجشنبه داوری بازی رفت پلی‌آف لیگ اروپا بین بارسلونا و منچستریونایتد را عهده‌دار خواهد بود.
ماریانو سیگمان پژوهشگر در کتاب خود تحت عنوان «قدرت واژگان» علم پشت ظرفیت فوق‌العاده مکالمه و چگونگی داشتن یک گفتگوی پربار را بررسی می‌کند.
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند. دو بازیکن در این تصمیم نقش مهمی داشتند.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید کرد که رئال حتی با جدایی احتمالی مارکو آسنسیو و ماریانو هم خرید جدیدی نخواهد داشت.
ماریانو دیاز، مهاجم اسپانیایی تصمیم گرفته رئال مادرید را به صورت رایگان ترک کند، اما این باشگاه قصد دارد این بازیکن 29 ساله را بفروشد.
روز گذشته کاسمیرو رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و به منچستریونایتد رفت. طبق ادعای آاس، ماریانو دیاز، جدا شده بعدی رئال خواهد بود.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای گفت: با شنیدن اخباری از گلوله‌باران در بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا که تاکیدی بر خطر بسیار واقعی یک فاجعه هسته‌ای است، عمیقا نگران شده‌ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ