ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال دو برد در دو هفته ابتدایی به دست آورده اما در هفته سوم و در یک بازی فوق حساس در اصفهان به مصاف سپاهان برود.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران: توقعات از ما به اندازه امکاناتی که داریم باشد و مردم فقط نتیجه بازی‌ها را نگاه نکنند!
بهروز عطایی گفت: همه روش‌ها را امتحان کردیم و بازیکنان به تعدد تعویض شدند اما ضعفی که داشتیم سر جای خودش ماند
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از آنکه آمریکا در پایان اغتشاشات متوجه «شکست دور دوم جنگ ترکیبی» خودش شد، رویکرد خود را تعدیل کرد.
اریک تن‌هاخ معتقد است بازیکنی که پیراهن منچستریونایتد را به تن می کند، باید سطح انتظاراتش بالا باشد و برای قهرمانی بجنگد.
پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به مارکو آسنسیو با توقعات مالی بازیکن متناسب نیست و این بازیکن که از بارسا پیشنهاد دارد، ممکن است فصل بعد با پیراهن آبی و اناری به میدان برود.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: صحبت‌های صافی در خصوص من بی‌انصافی بود و همیشه به گونه‌ای کار کردم که توقعات را بالا بردم.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران پس از جدایی جواد نکونام از این تیم، گفت: قلب نکونام با فولاد است و توقعات او از باشگاه حرفه‌ای بود.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بچه‌هایی که در اردو هستند و آنهایی در تیم ملی حضور دارند در تمام مسابقات هدفشان خوشحال کردن دل مردم و برافراشته شدن پرچم ایران است.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آنچه این تیم در سال 2022 کسب کرد را مایه افتخار دانست و گفت که ملی‌پوشان توانستند توقعات را برآورده کنند.
مربی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با مراکش گفت که می داند مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد.
کارشناس فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش مربی باهوشی است و از همین حالا ترکیب بازی با انگلیس را هم آماده کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
سرمربی نساجی تاکید کرد که با وجود عملکرد اخیر، باید توقعات از بازیکنان این تیم منطقی باشد.
سروش رفیعی که یکی از بازیکنان ثابت سرخ‌ها در این فصل بوده تلاش می‌کند گل‌های تیمش را مهندسی کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نتایج کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان را خوب، اما نگران کننده توصیف کرد.
قزوین– عملکرد خوب تیم فوتبال شمس آذر در ۴ هفته نخست لیگ آزادگان هواداران این تیم را به آینده خوش‌بین کرده امانباید فراموش کردکه این تیم جوان دومین سال حضورخود در لیگ دسته یک را تجربه می‌کند.
این تصور که صرفا امضای برجام همه مسائل کشور را بهبود خواهد بخشید تصور نادرستی است. این دامی است که نباید در آن گرفتار شد. به تعبیری برجام برداشتن مانع برای حرکت رو به جلویی است که تمهیدات و سیاست‌گذاری‌های درست و کارآمدی‌های اجرایی را می‌طلبد.
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است انتقادات از رونالدو غیرمنصفانه است و او حق دارد از یونایتد برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ