محمد امین توکلی‌زادهمعاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه انضباط شهری به خبر بکارگیری نیرو‌های حجاب بان در شهرداری واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس شعبانی با حکم شهردار تهران به سمت معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
معاون شهردار تهران: پس با توجه به ناراضی بودن شهروندان ساکن در این محدوده، دوباره کمیته‌ای تشکیل دادیم و علاوه بر مشاور طراح، یک مشاور دیگر نیز اضافه کردیم.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره فیش های حقوقی منتشر شده توضیحاتی داد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تدوین برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه حجاب خبر داد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت:برنامه های گردشگری از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد .
معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ تا پایان دی‌ماه گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های ویژه، امیدواریم ۱۰۰ درصد بودجه مصوب را تا پایان سال، محقق کنیم.
احداث جایگاه سوخت در منطقه ۶ تهران با اولویت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس در نقاط تعیین شده با دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران به تصویب رسید.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز ارائه تا ۳۰ درصد تخفیفات ویژه عوارض شهرسازی از روز ۲۱ دی ماه خبر داد.
معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آماده‌باش حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی برای اسکان دادن به بی سرپناهان خبر داد.
معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آماده‌باش حدود ۴۰ گشت ویژه حامی شهر به صورت شبانه روزی برای اسکان دادن به بی سرپناهان خبر داد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران دستور در اختیار قرار گرفتن تمامی سوله‌های ستاد بحران برای انجام فعالیت‌های ورزشی را صادر کرده است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصویب لایحه اعمال تخفیفات عوارض را فرصت ویژه ای برای جذب مشارکت شهروندان دانست که با یک کار جمعی از سوی مناطق، موجب احیای درآمد نقد شهرداری می‌شود.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیف‌های ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیفات ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه ۱۵ شهردار را در سمت خود ابقا، ۴ شهردار را در مناطق دیگر و ۳ شهردار را به عنوان مشاور معاون منصوب کرد.
طی حکمی از سوی شهردار تهران فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران شد.
با حکم شهردار تهران صارمی یک سال دیگر معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران باقی ماند.
شهردار تهران طی حکمی حسین نظری را به عنوان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران منصوب کرد.
شهردار تهران، حکم عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران را به مدت یک سال تمدید کرد.
با حکم شهردار تهران جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شد.
با حکم شهردار تهران معاون امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: باید از زیر سنگ هم که شده برای شهروندان اتوبوس خریداری کرد. اتوبوس‌های موجود بسیار فرسوده هستند؛ به نحوی که با وصله و پینه و هزینه‌های بسیار بالا در تعمیر و نگهداری، ناوگان فرسوده موجود را تحت سرویس و سرپا نگه می‌داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ